Coșmarul trăit de doi români în Sunny Beach. Ce le-au dat bulgarii să mânânce la all inclusive: „Am plecat cu toxiinfecție alimentară”

Coșmarul trăit de doi români în Sunny Beach. Ce le-au dat bulgarii să mânânce la all inclusive: Am plecat cu toxiinfecție alimentară
Publicat: 10/08/2022, 11:48

Doi români au petrecut câteva zile de coșmar într-un hotel all inclusive din stațiunea Sunny Beach, de pe litoralul bulgăresc. Unușll dintre ei povestește pe un grup de Facebook experiența nefastă prin care a trecut acum câteva zile în Bulgaria, de unde a plecat cu o frumoasă toxiinfecție alimentară.

Bărbatul spune că totul a fost execrabil, de la mâncarea proastă și mizeria din camere și de pe holuri pănă la probleme cu locul de parcare.

”Am fost la Hotel Chaika Beach în Sunny Beach. Am avut bilete all inclusiv pt 6 nopţi. Am plecat după 4 nopţi cu toxiinfecţie alimentară. Mâncarea servită era resturi de la supliment, iar la supliment ce rămânea de la cina sau mic dejun.

În camera pânzele de păianjeni erau peste tot, nu se făcuse curăţenie şi mobilierul rupt. În incinta hotelului mizerie peste tot.

Am fost trimis să parchez maşina într-o altă parcare, tot a lor, dar plătită, deşi în parcarea de la hotel erau locuri libere. Perioadă a fost 25-31. 07. 2022”, a scris turistul român pe Facebook.

Situația relatată de acest turist nu este singulară, din păcate. Tot mai mulți români se plâng pe grupurile de Facebook dedicate vacanțelor de calitatea proastă a serviciilor și de condițiile pe care le-au găsit în hotelurile de pe litoralul bulgăresc vara aceasta, fie că vorbim de all inclusive sau nu.

Marinela Sarbu
Marinela Sârbu este absolventă a Facultății de Jurnalism în cadrul Universității Hyperion din București. În presa scrisă, a activat timp de doi ani ca redactor pe secția Externe în cadrul agenției Mediafax. A lucrat apoi în redacțiile B1Tv citeste mai mult