Ce faci dacă nu locuiești la adresa din buletin și te oprește poliția. Ministrul Vela a dat EXPLICAȚII

Redactor:
Gândul
Ce faci dacă nu locuiești la adresa din buletin și te oprește poliția. Ministrul Vela a dat EXPLICAȚII

În contextul noii Ordonanțe Militare, intrate în vigoare de astăzi, sunt foarte multe situații lăsate fără explicații sau proceduri exacte, așa cum, de exemplu, este situația în care nu locuiești la adresa din buletin și te oprește poliția pe stradă.

Ce faci dacă nu locuiești la adresa din buletin și te oprește poliția pe stradă

Ordonanța Militară nr. 3 a fost publicată în Monitorul Oficial în seara de marți spre miercuri și va intra în vigoare de astăzi, 25 martie 2020. Aceasta prevede măsuri noi și mai stricte pentru combaterea COVID-19 în România. Pentru că măsurile impuse prin prima Ordonanță Militară emisă pe 21 martie, nu au fost respectate de către populație, Guvernul a fost obligat să anunțe Ordonanța militară 3, cu reguli mult mai stricte și pedepse mai aspre, dacă aceasta nu va fi respectată, scrie playtech.ro.

Angajații prezintă legitimație de serviciu sau adeverință de la angajator. Liber profesioniștii și PFA prezintă declarație pe proprie răspundere, care trebuie să cuprindă numele, data nașterii, motivul deplasării, data, semnătura. Declarația poate fi prezentată și prin intermediul telefonului sau tabletei. Măsura se aplică de pe 25 martie, ora 12.00”a precizat Vela.

Ministrul Vela a dat explicații

Ministrul Afacerilor Interne, Vela, a dat explicații cu privire la o astfel de siutație, tocmai în ideea de a elimina orice fel de probleme, în cazul în care suntem opriți pe stradă de organele de poliție.

”Dacă nu locuiești la adresa din buletin, la domiciliul de acolo, dai o declarație pe propria răspundere cum că stai acolo și este în regulă. Nu suntem absurzi. Toate aceste declarații se centralizează, nu trebuie să le aveți mereu la dumneavoastră, câte una pentru fiecare situație, le puteți avea pe pe telefon.”, a declarat ministrul Marcel Vela la Digi 24.

Conform Ordonanței, în afară de această situație, dacă un cetățean va fi în postura de a-i expira cartea de identitate, noile cărți se vor elibera la 90 de zile de la anularea stării de urgență, conform articolului de mai jos:

Art. 12. – (1) Documentele care expiră pe perioada stării de urgență, eliberate de autoritățile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență.

Ce a păţit în ultimele zile din viaţă fratele lui Florin Salam! S-a stins în...
FOTO. Imagini incendiare cu Mirela Vaida de acum 15 ani! Atunci nu era vedetă şi...
Prognoza METEO! Au fost anunțate primele NINSORI în România. Când trecem la hainele groase de...
Live video Argeș – Craiova Scor. Singurul site care transmite meciul LIVE VIDEO
FOTO. Daniela Crudu, într-o lenjerie intimă sumară! Fanii au lăudat trupul care se vedea complet
ULTIMĂ ORĂ de la ANM! Ploi într-o zi cât într-o lună. Vremea se schimbă drastic...
Baronii PSD care îşi joacă ultima carte la alegerile locale de duminică
Hackerii din România se joacă de-a medicii. Cum au reușit să bage spaima în pacienți
Ce a păţit în ultimele zile din viaţă fratele lui Florin Salam! S-a stins în...
ALERTĂ pe piața alimentară! Toți cei care au cumpărat acest produs, sunt obligați să-l returneze...
Coreea de Nord nu se JOACĂ! Este INCREDIBIL ce a putut să pățească un înalt...
Exclusiv: Un primar din România a scăpat miraculos din ghearele morții, iar acum candidează din...
Un mare sfânt este prăznuit mâine! Sărbătoare pentru toți creștinii
Prognoza meteo iarnă 2020-2021: Când vin ninsorile în România?
Poți face infarct de la prea multă bucurie? 5 cauze mai puţin cunoscute ale infarctului...
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de...
„Elveţia României”: locurile unde se află cele mai frumoase şase sate din România pe care...
Inchide