Elena Udrea: E și o parte bună a faptului că nu avem drumuri. Au rămas oaze de natură nealterate

Redactor:
Adrian Bărbulescu
Elena Udrea: E și o parte bună a faptului că nu avem drumuri. Au rămas oaze de natură nealterate
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a încercat ieri să vadă partea plină a paharului: nu avem infrastructură, dar ne-am păstrat natura sălbatică și asta ar putea să atragă turiști străini.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a încercat ieri să vadăpartea plină a paharului: nu avem infrastructură, dar ne-am păstratnatura sălbatică și asta ar putea să atragă turiști străini.

„Sperăm ca turiștii străini să aleagă România pentru naturanealterată. Este și o parte bună a faptului că nu ne-am dezvoltatfoarte tare în ultimii 20 de ani. Putem găsi încă foarte multe oazede natură nealterate”, a declarat Udrea, cu prilejul seminarului”Crearea Brandului de Turism al României”.

Brandul nu este însă gata, ci va fi prezentat abia luna viitoarede compania spaniolă Turismo, Hoteleria y Recreacion SA (THR). Pânăatunci, au fost enunțate doar niște principii, în primul rând că nune bazăm pe litoral, chiar dacă ministrul a oftat cu gândul lavremurile când în stațiunile de la Marea Neagră veneau turiști dinGermania și din țările nordice. România se va axa pe turismulcultural, balnear, de wellness, dar și pe circuite turistice caresă includă componente istorice, culturale și religioase. ElenaUdrea a precizat că nici Delta Dunării nu va fi neglijată, însăaceastă destinație „nu este pentru turismul de masă”.

„Nu știam ce e un brand. Mi se spunea că brandul e CocaCola”

Udrea a rememorat și începuturile ei la conducerea MinisteruluiTurismului, când i-a venit ideea de a face un brand turistic pentruRomânia.

„Nu știam ce este un brand. Lumea îmi spunea: . La început nu înțelegeam de ce trebuie să dureze șaseluni și nu se poate face în 30 de zile. Acum am înțeles că este omuncă dificilă, grea. Important este că am reușit să atragemfonduri europene de 75 milioane de euro pentru următorii trei ani,tocmai pentru promovarea brandului turistic al României”, a spusministrul.

Ea a ținut să precizeze și faptul că nu se va implica decisionalîn alegerea variantei finale: „Ultimul lucru pe care vreau să-l faceste să am un cuvânt decisiv în alegerea brandului”.

Citește mai departe în pagina următoare

Inchide