Cinci trucuri pentru a slăbi rapid

Redactor:
Mădălina Chițu
Cinci trucuri pentru a slăbi rapid
Persoanele care vor să scape rapid de surplusul de kilograme au la dispoziție o mulțime de strategii și diete. Cu toate acestea, experții în nutriție afirmă că nu toate regimurile de slăbit se potrivesc tuturor, mai ales că organismul fiecăruia diferă, iar cauza îngrășatului nu este aceeași.

Persoanele care vor să scape rapid de surplusul de kilograme aula dispoziție o mulțime de strategii și diete. Cu toate acestea,experții în nutriție afirmă că nu toate regimurile de slăbit sepotrivesc tuturor, mai ales că organismul fiecăruia diferă, iarcauza îngrășatului nu este aceeași. Specialiștii citați de site-ulshine.yahoo.com au analizat mai multe diete și au găsit cincisfaturi general valabile pentru a scădea în greutate.

Potrivit acestora, dacă regulile sunt urmate întocmai, efectelenu vor întârzia să apară.

• Renunță la gustărilesărate. Nutriționiștii precizează că sărățelele, biscuiții,floricelele și chipsurile îngreunează procesul de slăbire datorităfaptului că accentuează efectul de retenție de apă. Specialiștiirecomandă înlocuirea alimentelor sărate cu migdalele.

Un studiu realizat în California a scos la iveală faptul căpersoanele care au mâncat migdale au slăbit în jurul taliei cuaproape 50% mai mult decât cele care nu au mâncat, deși numărultotal de calorii arse zilnic era același. Concluzia specialiștilora fost că aceste fructe asigurau senzația de sațietate pe operioadă mai mare de timp.

• Include cât mai multefibre în dietă. Potrivit experților, fibrele sunt digerate mult maigreu decât carbohidrații, iar când digestia se realizează mai înceteste redusă și eliberarea de glucoză în sânge. Asta înseamnă maipuțină insulină secretată de pancreas și, deci, mai puțină grăsimeacumulată în zona abdomenului. Pentru ca rezultatele să nu întârziesă apară medicii recomandă să mâncăm cel puțin 25 de grame de fibrezilnic. Alimentele bogate în fibre sunt legumele, fructele,leguminoasele, orezul brun și cerealele integrale.

• Nu renunța definitivla proteine. Nutriționiștii susțin că aceste elemente nutritiveajută la scăderea nivelului hormonului numit grelină, responsabilcu mărirea poftei de mâncare. În plus, un studiu realizat înDanemarca a scos în evidență faptul că persoanele al căror regimzilnic era bazat pe proteine în proporție de 25 la sută au reușitsă slăbească de două ori mai mult decât persoanele a căror dietăcuprindea doar 12 la sută proteine.

• Evită îndulcitoriiartificiali. Specialiștii atrag atenția asupra faptului căîndulcitorii nu sunt indicați atunci când vrem să scăpăm desurplusul de kilograme. Aceste produse sunt recomandate persoanelorbolnave de diabet, al căror organism nu poate asimila zahărul.Îndulcitorii artificiali pot avea de două ori mai multe caloriidecât zahărul.

• Masa zilnică nutrebuie să depășească 1.800 de kilocalorii. Nutriționiștiirecomandă să citim cu atenție eticheta produsului și să alegemproduse cât mai slabe din punct de vedere caloric, mai ales dacăsuntem o persoană sedentară. Un truc esențial constă în eliminareaun singur aliment caloric pe care îl consumi în mod frecvent, cumar fi dulciurile, prăjelile, alcoolul sau preparatele de tipfast-food, care nu implică și privarea organismului denutrienți.

Inchide