Dieta cu orez. Cum poți scăpa de 10% din greutate în două săptămâni

Redactor:
Mădălina Chițu
Dieta cu orez. Cum poți scăpa de 10% din greutate în două săptămâni
Persoanele care urmează regimul cu orez nu mai simt nevoia să mai ciugulească între mese, deoarece alimentul păstrează senzația de sațietate pe o perioadă lungă de timp

Orezul este bogat în proteine, minerale, vitamine și amidon.Specialiștii în nutriție susțin că acest aliment este ideal pentrupersoanele care vor să scape de excesul de kilograme fără să seînfometeze. Datorită conținutului de carbohidrați, alimentul oferăorganismului energia de care are nevoie în perioada de restricțiialimentare. Nutriționiștii menționează că dieta are efecte beneficeși asupra pielii, făcând-o catifelată, părul devine mai rezistentși unghiile se întăresc.

Un alt avantaj al acestei diete este faptul că persoanele careurmează regimul cu orez nu mai simt nevoia să mai ciugulească întremese, deoarece alimentul păstrează senzația de sațietate pe operioadă lungă de timp.

Cura cu orez durează două săptămâni. În această dietăscăderea în greutate va fi una lentă, astfel că acest regim nuprovoacă dezechilibre metabolice. În primele trei zile se slăbeșteun kilogram, după o săptămână de regim cântarul va arăta cu treikilograme mai puțin, iar la sfârșitul regimului veți înregistra oscădere de aproximativ 10% din greutate.

Ziua 1.Dimineața se recomandă un bol de lapte cu cereale integrale. Lamasa de prânz se va mânca cel mult 200 de grame de orez cu legumefierte sau ușor înăbușite. Cina va consta într-o porție de orez șiun borcan de iaurt degresat de 100 de grame.
Ziua 2. Lamicul dejun nutriționiștii recomandă un borcan de iaurt și cerealeintegrale. Prânzul constă în 200 de grame de orez și o friptură devită la grătar. La masa de seara se va mânca o porție de legumeînăbușite.
Ziua 3.Dimineața se recomandă un grapefruit și 2 ouă fierte tari. La masade prânz se va mânca 200 de grame de orez cu o porție de piept depui fiert. Cina constă într-o porție de orez fiert.
Ziua 4.Micul dejun din această zi va consta într-o porție de lapte slab cucereale integrale. La masa de prânz specialiștii recomandă o porțiede pește slab pe grătar, asezonat cu legume înăbușite. Seara se vamânca 200 de grame de orez și se va bea o cană de lapte.
Ziua 5. Lamicul dejun se recomandă un iaurt degresat peste care se vor adăugacereale integrale. Prânzul constă într-o porție de orez fiert de200 de grame și o friptură de vită. Specialiștii recomandă pentrucină o porție de orez cu legume înăbușite peste care se va adăugazeama unei lămâi.
Ziua 6. Lamicul dejun se va mânca iaurt cu cereale integrale. Prânzul vaconsta în 200 de grame de orez fiert și o salată asezonată, pestecare se va adăuga ulei de măsline și zeama unei lămâi. Pentru cinănutriționiștii recomandă pește la grătar și 200 de grame de orezfiert.
Ziua 7.Prima masă a acestei zile va consta într-un grapefruit și două ouăfierte tari. Pentru prânz se recomandă o porție de piept de pui cu200 de grame de orez fiert. La cină se va mânca un iaurt degresatși o porție de orez.
Aceleași meniuri se vor respecta și în a doua săptămână deregim.
Pentru ca rezultatele să nu întârzie să apară, specialiștiirecomandă două gustări pe parcursul unei zilei. Astfel, în jurulorei 11 se va mânca un fruct bogat în vitamina C, precum citricelesau merele, iar în jurul orei 15 se va mânca o legumăproaspătă.
Ultima masă a zilei se va lua cu cel mult 4 ore înainte de culcare,pentru ca organismul să nu resimtă senzația de foame pestenoapte.
De asemenea, nutriționiștii recomandă persoanelor care vor săurmeze o astfel de dietă să nu adauge foarte multe condimente pesteorez, deoarece acestea provoacă apariția retenției de apă.

Inchide