McDonald’s atacă agresiv piața din CHINA: va deschide UN MAGAZIN PE ZI în următorii 3-4 ani. Război total cu KFC

Redactor:
Gândul
Pentru a-l ajunge din urmă pe principalul său competitor, KFC, lanțul american de restaurante fast-food McDonald's își propune să deschidă câte un restaurant pe zi, în China, în următorii 3-4 ani.

Pentru a-l ajunge din urmă pe principalul său competitor, KFC, lanțul american de restaurante fast-food McDonald’s își propune să deschidă câte un restaurant pe zi, în China. Compania americană, prezentă pe piața chineză încă din 1992, va profita de pe urma publicității pe care și-a făcut-o prin numeroasele scandaluri legate de siguranța alimentară și-și va adapta meniurile la specificul asiatic.

De altfel, localurile deschise de McDonald’s în China nu duc lipsă de clienți și se ridică la înălțimea celor existente la Paris sau Londra. Restaurantele fast-food sunt mai mereu pline, indicând apetitul crescut al clienților asiatici pentru acest tip de produse. Decizia McDonald’s-ului de a se extinde pe piața asiatică se datorează și inițiativei de a recupera terenul pe care l-a pierdut în fața rivalilor: McDonald’s are doar 1.300 de restaurante în China, în timp ce KFC a ajuns deja la 3.200, scrie Le Figaro.

CITEȘTE ȘI: Un miliard de dolari pentru SCHIMBAREA LA FAȚĂ a McDONALD’s-ului. Cum vor arăta fast-foodurile ,,îmbunătățite”

În ciuda scandalurilor în care au fost cap de afiș, lanțul american de restaurante fast-food a reușit să se mențină în topul preferințelor clienților. „Consumatorii au mai degrabă încredere în KFC sau McDonald’s. Știu că mâncarea nu e cea mai bună pentru sănătate, dar este cea mai sigură”, a afirmat Shaun Rein, director la China Market Research Group.

Peter Rodwell, președintele McDonald’s-ului pe continentul asiatic, a dezvăluit la un post de televiziune care sunt planurile de extindere ale companiei în China. „Trebuie să deschidem un restaurant pe zi în următorii trei-patru ani”, a precizat acesta la Bloomberg TV.

Totuși, McDonald’s nu s-a adaptat în totalitate spiritului local: restauratentele sunt indentice cu cele din America și, chiar dacă au introdus în meniu fasolea roșie sau porumbul, cei de la McDonald’s sunt departe de KFC. Aceștia din urmă au ajuns să vândă asiaticilor calamari prăjiți sau burgeri picanți, a explicat Shaun Rein.

Inchide