Nucile, alunele și semințele alungă stările de oboseală

Redactor:
Mădălina Chițu
Nucile, alunele și semințele alungă stările de oboseală
Medicii nutriționiști recomandă ca în perioadele stresante să mâncăm produsele care eliberează treptat energie, deoarece acestea alungă stările de oboseală.

Medicii nutriționiști recomandă ca în perioadele stresante sămâncăm produsele care eliberează treptat energie, deoarece acesteaalungă stările de oboseală.
Astfel, spanacul abundă în nutrienți care ne ajută să funcționăm lacapacitate maximă. În plus, are un conținut ridicat de fier,magneziu, potasiu și vitamina B. Specialiștii spun că fierulasigură energie prin oxigenul care ajunge la celulele din organism,fapt ce determină funcționarea optimă a acestuia. Carența de fierpoate avea ca urmare apariția oboselii fizice și mentale. Mai mult,carența de fier se manifestă prin anemie, care se manifestă prinoboseală, lipsa energiei, slăbiciune, probleme de concentrare,insomnii și lipsa apetitului.
Nucile, alunele și semințele abundă în proteine de bună calitate șiacizi grași Omega 3. Semințele de dovleac, alunele, migdalele,nucile – toate sunt o sursă excelentă de magneziu, care luptă cuoboseala resimțită în masa musculară, explică nutriționiștii.Triptofanul care se găsește în semințe, nuci și arahide luptăîmpotriva oboselii emoționale. O doză zilnică este ideală, darnutriționiștii avertizează că în cazul acestor alimente totultrebuie să fie cu moderație, deoarece au un conținut ridicat dekilocalorii. Astfel, pentru a evita luarea în greutate, serecomandă porții mici.

Inchide