Pro TV, Orange și Dove, printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere

Redactor:
Vlad Mironescu
Pro TV, Orange și Dove, printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere
Pro TV, Orange, Nurofen, Zara și Dove se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2011, realizat de revista Reader's Digest.

Pro TV, Orange, Nurofen, Zara și Dove se numără printrebrandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivitstudiului Trusted Brands 2011, realizat de revista Reader’sDigest.

Obiectivul studiului, ajuns în 2011 la a unsprezecea ediție, esteidentificarea și premierea mărcilor care au reușit să câștigeîncrederea europenilor în acest an.

Trusted Brands 2011 s-a desfășurat concomitent în 16 țări europene,printre care și România, respondenții având la dispoziție pentru aalege 20 de categorii de branduri comune celor 16 țări și un numărde maximum 18 categorii locale. Participanții la sondaj nu auprimit variante de răspuns, ci au fost rugați să nominalizeze eiinșiși mărcile în care au încredere și să le evalueze apoi înfuncție de „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică” și”Înțelegerea nevoilor clienților”.

Astfel, la categoriile locale desemnate de respondenții dinRomânia, brandurile în care consumatorii au cea mai mare încrederesunt: Pro TV (stații TV), Vel Pitar (produse de panificație),Danone (produse lactate), Cris-Tim (produse din carne), Untdelemnde la Bunica (ulei de gătit), Fuchs (condimente), Borsec (apeminerale), Pedigree (hrană pentru animale), Medlife (cliniciprivate), Jacobs (cafea), Colgate (pastă de dinți), Zara (retailerde îmbrăcăminte), Domo (retailer electrocasnice), Dove (săpun),Nivea (deodorant), Kaufland (centre comerciale), Adevărul(cotidiene) și Europa FM (stații radio).

La categoriile europene, brandurile în care românii au cea mai mareîncredere sunt: Dacia (automobile), Philips (electrocasnice), Dell(computere personale), Nokia (telefoane mobile), Orange (operatoride telefonie mobilă), Sony (camere foto), Paralela 45 (agenții deturism), BCR (bănci), Visa (carduri de credit), Asirom (companii deasigurări), RCS & RDS (furnizori de servicii de internet),Petrom (benzinării), Eurovita (vitamine) Nurofen (remedii împotrivarăcelii și gripei), Algocalmin (analgezice), Head & Shoulder’s(produse de îngrijire a părului), Nivea (produse de îngrijire apielii), Nivea (produse cosmetice), Ariel (detergenți) și Nestle(cereale pentru micul dejun).

În România, rezultatele Trusted Brands 2011 au evidențiat schimbărila nivel de percepție și încredere față de anii precedenți. Lacategoriile furnizori servicii telefonie mobilă, camere foto,centre comerciale și cotidiane, s-au schimbat liderii, în timp cela alte categorii – automobile, detergenți, ape minerale, cosmetice-, ocupanții locului întâi și-au întărit poziția prin procente maimari față de anii trecuți.

După ce, în 2010, studiul a consemnat revenirea în forță abrandurilor românești, 2011 aduce o nouă surpriză: comparativ cualte branduri, încrederea în mărcile românești crește constant. Lacategoria automobile, de exemplu, încrederea în Dacia a crescut dela 16,5% (în 2010) la 19,8% (în 2011), la ape minerale, Borsec acrescut cu 7 procente, iar la magazinele de electrocasnice, Domoocupă în continuare poziția de lider, cu 34,3% (față de 28,3% în2010).

„În țările în care au câștigat, companiile care s-au situat peprimul loc au dreptul să folosească gratuit emblema Trusted Brandsîn campaniile publicitare sau chiar pe eticheta de produs, lucrucare se și întâmplă. Mă bucură să observ cum branduri de renume,precum Nivea, Ariel, Borsec, Eurovita, Untdelemn de la Bunica sauPhilips, au ales să afișeze cu mândrie emblema Trusted Brands încampaniile lor publicitare”, a spus Florin Petrescu, CountryManager Reader’s Digest România.

Studiul a fost realizat prin corespondență, în perioada septembrie- noiembrie 2010, iar respondenții au fost selectați din baza dedate de clienți activi ai Reader’s Digest din cele 16 țărieuropene. În perioada menționată, în Europa s-au trimis 223.811chestionare cu întrebări deschise, iar rata medie de răspuns a fostde 7%. România a înregistrat cea mai mare rată de răspuns la niveleuropean, după Finlanda – 14,1%.

Compania Reader’s Digest a fost înființată în 1922, în State Uniteale Americii, și funcționează în peste 60 de țări. În România,publicația s-a lansat în noiembrie 2005.

Gabriela Dita, [email protected]

FOTO EXCLUSIV | Imagini şocante cu blana ursului Arthur, împuşcat de Emanuel de Liechtenstein
EXCLUSIV. Cum au apărut Dragoș Buzăianu și noua iubită la LOFT Mamaia
FOTO. Loredana Groza, într-o ipostază rușinoasă pe internet! Gafa care i-a lăsat sânul la vedere
Doinița Oancea rupe tăcerea! Adevărul despre despărțirea de bărbatul cu care urma să se căsătorească:...
Asta o va lovi în orgoliu pe Simona Halep! Șanse mari ca antrenorul înlăturat de...
Profesiile care ar urma să fie plătite în tichete. Ministrul Muncii vrea să elimine munca...
Cartierul Roşu din Amsterdam, înlocuit cu un centru „erotic”. Planurile primăriei în privinţa prostituţiei şi...
BANCUL ZILEI – Jocuri erotice cu tipe agățate în bar
STUDIU. A fost identificată „mama” întregii familii a coronavirusului SARS-CoV-2. Când și unde a apărut...
EXCLUSIV. Cum au apărut Dragoș Buzăianu și noua iubită la LOFT Mamaia
Cele patru TEHNICI prin care femeile pot simți mai multă PLĂCERE. Sunt extrem de simple...
Cum și-a vopsit Porsche-ul un tânăr din Târgu-Jiu. Și-a pus și Dubai la număr, ca...
Cum a fost salvat Mihai Trăistariu de la faliment, chiar de Paște. Câți bani a...
Top 10 gafe, care ţi-au scăpat, din filme celebre. Eroarea din „Braveheart” care nu mai...
Izvorul Tămăduirii 2021, prima mare sărbătoare din calendarul ortodox după Paște. Tradiţii şi obiceiuri
Vedete care suferă de boli grave. De ce poartă Bono de la U2 mereu ochelari...
Marele exod din România. Eurostat avertizează: România va înregistra una din cele mai abrupte reduceri...
Ideile de afaceri vin în moduri diferite şi câteodată sunt şi mai ciudate. Cum a...
Inchide