• Publicat:
  • Actualizat:
Știri

Brandul turistic, verde și centrat pe Munții Carpați, se lansează la București

Brandul turistic, verde și centrat pe Munții Carpați, se lansează la București
Natura sălbatică, neatinsă de civilizație, va fi elementul care va fi scos în evidență de brandul turistic al României, care va fi lansat la finele săptămânii în curs la București, nu la Vatra Dornei, așa cum fusese anunțat inițial.

Natura sălbatică, neatinsă de civilizație, va fi elementul careva fi scos în evidență de brandul turistic al României, care va filansat la finele săptămânii în curs la București, nu la VatraDornei, așa cum fusese anunțat inițial.

„În urma cercetării făcute în opt țări-țintă, s-a stabilit căRomânia este competitivă în străinătate prin natura neatinsă”, aspus ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea, laemisiunea „După 20 de ani”, difuzată duminică de Pro TV. Ea nu avrut să divulge niciun element al brandului, însă surse din cadrulministerului au indicat că sloganul va fi centrat pe MunțiiCarpați, iar culoarea predominantă va fi verde. De altfel, încă deluna trecută ministrul Udrea preciza că în niciun caz sloganul nuse va referi la litoral, care nu este o destinație prioritarăpentru a fi promovată. Brandul este realizat de asocierea THR -Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor NelsonSofres.

Consorțiul de firme europene a realizat, timp de șase luni dezile, o cercetare în opt țări considerate a putea furniza turiștipentru România: Austria, Franța, Germania, Italia, Ungaria, Rusia,Marea Britanie și Statele Unite. În aceste țări, au avut loc peste10.000 de interviuri telefonice și 91 de interviuri detaliate. Înurma cercetării, a rezultat faptul că există 83 de milioane deturiști care ar putea vizita România, iar pentru mai mult de 40 demilioane dintre aceștia țara noastră reprezintă chiar o destinațieprioritară. Pentru turiștii care s-au arătat interesați de România,punctele de interes sunt peisajele naturale, cu precădere MunțiiCarpați și mediul rural, siturile culturale și istorice, cultura șimodul de viață tradițional.

Potrivit ultimelor informații disponibile, cei care au realizatstudiul propuseseră o listă scurtă de șapte elemente vizuale și totatâtea sloganuri, dintre care urma să fie aleasă varianta finală.Prima reuniune a Consiliului de brand, format din „reprezentanți aiadministrației publice, ai industriei turismului, societateacivilă, precum și experți în domeniu”, după cum au precizat la aceavreme oficialii ministerului, a avut loc pe 6 februarie.(Citește mai departe în pagina următoare)

Inchide