A crescut numărul cititorilor de presă scrisă

A crescut numărul cititorilor de presă scrisă
Edițiile tipărite ale ziarelor și revistelor românești au înregistrat creșteri ale audiențelor în perioada octombrie 2007 - octombrie 2008, potrivit ultimelor date ale Studiului Național de Audiență.
Publicat: 15/02/2012, 16:36
Actualizat: 16/02/2012, 08:18

 

 

Edițiile tipărite ale ziarelor și revistelor românești au înregistrat creșteri ale audiențelor în perioada octombrie 2007 – octombrie 2008, potrivit ultimelor date ale Studiului Național de Audiență.

Potrivit Studiului Național de Audiență (SNA), realizat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) în perioada octombrie 2007 – octombrie 2008, numărul de cititori de presă scrisă, la nivel urban, a fost, per ansamblu, în creștere. Scăderile de audiență au fost rare, doar câteva publicații înscriindu-se pe un trend descendent: cotidianul quality Jurnalul Național (-5,6%), revista up-market Tango (-4,8%), Revista de Film HBO (-1,6%), TV Satelit (-3,1%), revista pentru adolescenți Popcorn (-2,8%), Cool Girl (-3,2%), revista pentru bărbați Maxim (-1,8%), revista auto Top Gear (-3,7%), dar și mai multe publicații locale.

Citește mai multe despre datele SNA pe mediafax.ro