Elena Udrea: „Falsa problemă cu frunza din logo am reușit să o rezolvăm”

Elena Udrea: Falsa problemă cu frunza din logo am reușit să o rezolvăm
Publicat: 23/04/2012, 19:22
Actualizat: 23/04/2012, 23:58

Ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea, adeclarat, joi, la deschiderea târgului de turism Winter Holiday dinBucurești, că falsa problemă cu frunza din logoul branduluituristic al României a fost rezolvată prin dispariția site-uluistrăin care conținea o frunză similară.

„Falsa problemă cu frunza din logo, care ar mai fi fost conținutăîn logoul unei societăți comerciale care închiria mașini, am reușitsă o rezolvăm, în sensul în care pagina de web, site-ul respectiveisocietăți, a dispărut după o lună”, a spus Udrea.

Ea a adăugat că firma care apărea pe respectivul site nu există înacest moment în Irlanda.

„Așa că, în afară de foarte multă promovare care s-a făcut în acelmoment pentru brandul turistic, în rest tot scandalul n-a reușit săne oprească în a continua să susținem acest brand așa cum s-a decisîn urma cercetărilor”, a afirmat ministrul.

Udrea a spus că nici până acum nu a fost o problemă și că cel multexista riscul să mai existe frunza în logo-ul unei altecompanii.

„Nici măcar această problemă nu o avem, consiliul decisese oricumcă rămâne același brand. În acest moment am satisfacția că niciacea problemă, despre care s-a discutat pe televiziuni, nu există”,a afirmat Elena Udrea.

Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR – Asesores enTurismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.

Brandul invită la explorarea „grădinii carpatice” în culori vii,predominant nuanțe de verde, dar și albastru, galben și portocaliu.În centrul logoului apare scris „România” într-un font rotund și ofrunză în nuanțe de verde și albastru.

Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicații privindsimilitudinile dintre frunza din brandul turistic și alte simboluricomercializate pe internet și a precizat că nu va efectua plățipână la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS a răspuns că brandul de turism și toatecomponentele sale au fost create de ea și, ca urmare, ele trebuieconsiderate originale, iar existența de elemente grafice cu gradmare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitateasemnificativă de desene pe internet. (Liviu Iancu,[email protected])

Inventatorul vaccinului anti-COVID a murit în condiţii misterioase! Descoperire frapantă despre vaccin
Râzi cu lacrimi! Ce a scris Andreea Tonciu pe cartonaşul prin care l-a nominalizat pentru...
FOTO. Simona Gherghe, în costum de baie! Apariție rară a vedetei TV: cum arată
Bolile pe care le riști în funcție de grupa de sânge. Cine sunt cei mai...
FOTO. Simona Gherghe, în costum de baie! Apariție rară a vedetei TV: cum arată
ADEVĂRATA MIZĂ DIN SPATELE CONFLICTUL RUSIA-UCRAINA. Generalul (r) american Ben Hodges: „O nouă ofensivă din...
BANCA TRANSILVANIA vine un ARTEON, cea mai frumoasă (ȘI IEFTINĂ) limuzină germană
BANCUL ZILEI – Doi francezi fac dragoste în cabinetul medical. Doctorul privește acțiunea și dintr-o...
Pe ce carte mizează Putin. Analist: „Moscova a decis că mai rău de atât nu...
'Am crezut că MANELE e un om faimos'. Dilema unui canadian mutat în România de...
Vârsta la care FEMEILE sunt cele mai ATRACTIVE în pat pentru bărbaţi
Arhiepiscopia Tomisului: Amenzile date lui ÎPS Teodosie sunt ilegale!
A primit mii de dolari pentru a ieși cu el. Când a aflat cine e,...
Cine i-a ucis, de fapt pe studenții de la Iași? Descoperirea ȘOC a polițiștilor
Muzica românească, în doliu! Un mare artist a murit la doar 48 de ani: Cu...
Cutremur total în Europa! NATO a trimis navele și avioanele de luptă
Este oficial: Un nou mare retailer cu preţuri foarte mici vine în România
Unde se află regiunea denumită "OAZA TINEREŢII", unde oamenii nu se îmbolnăvesc niciodată şi arată...