Ce cazare a primit Valentina din București, în Grecia: „În POZE arată bine, dar, când am ajuns, a căzut cerul pe noi”

Publicat: 20 07. 2023, 16:20

O turistă din București a reclamat condițiile de cazare pe care le-a descoperit la fața locului într-o casă închiriată în Koutsoupia pe pagina de Facebook Forum Grecia. Valentina a postat nenumărate fotografii din care rezultă că saltelele sunt mucegăite și paturile murdare, spațiul fiind practic impropriu pentru locuit.

Ea a precizat că a făcut rezervarea pe platforma Airbnb și cere sfaturi privind modul în care și-ar putea recupera banii.

„Am închiriat prin Airbnb o casa in Koutsoupia, in poze arată bine dar când am ajuns a căzut cerul pe noi, unde pot face reclamație? Copii mei dorm pe saltea gonflabila 🤬🙀🤬🙀🤬🙀 adusă de acasa. Va rog sa ma ajutați, unde sa reclam? Vreau măcar jumătate din bani sa pot plăti o alta cazare. Mulțumesc”, scrie Marin Valentina pe pagina de Facebook Forum Grecia.

Cum îți poți recupera banii pe Airbnb

Dacă aveți un eveniment neprevăzut în timpul vacanței prin Airbnb , cel mai bine este să contactați gazda pentru a vă ajuta să rezolvați problema. Dacă doriți să solicitați o rambursare sau să anulați rezervarea, Airbnb vă poate ajuta să faceți acest lucru, deși cel mai bine este să îi contactați mai întâi din secțiunea Mesaje și să încercați să ajungeți la un acord. Aceștia pot rezolva o problemă, vă pot oferi o rambursare parțială sau pot anula cu o rambursare completă.

Cel mai bun lucru este că adunați toate dovezile pe care le puteți, trimiteți o solicitare gazdei în termen de 24 de ore de la cunoașterea problemei, așteptați un răspuns și dacă nu răspund în decurs de o oră sau îl resping, poți contacta Airbnb pentru ca ei să-ți rezolve problema cât mai curând posibil. cât de curând posibil.

Marius Cucu, un român care povestește pe blogul său că e pasionat de călătorii și a făcut multe rezervări pe Airbnb, povestește cum a reușit să-și recupereze banii după ce a constatat că locuința închiriată la Paris nu corespundea descrierii. La final, după ce a transmis toate datele, a primit banii înapoi, spune el.

„Sora mea a avut o situație în care avionul s-a anulat pentru că a fost o chiciură și s-au hotărât să plece la o lună. Au discutat cu cei de la cazare și au reușit să negocieze și au acceptat mutarea pentru luna următoare.

Totuși, ține foarte mult și de tipul cazării și politica de anulare.

Ce trebuie să mai știi despre Airbnb?
Eu, de multe ori, am început să discut înainte cu oamenii, să îi întreb de sănătate pentru a nu mă trezi că nu rămân fără cazare. Așa că încerc să aflu cât mai multe informații.

Câteodată discutăm chiar și despre o posibilă negociere, când e vorba de mai multe zile. De multe ori, nu s-a întâmplat asta pentru că prefer să merg pe orașe multe și cazări diferite. Asta înseamnă că mai mult de 2-3 nopți nu stau într-un loc. Ce să negociezi acolo?

Ideal ar fi ca voi să comunicați cu ei, dar nu în ideea în care faceți plăți prin mesageria privată. Nu ajungeți să negociați în felul ăsta că s-ar putea să luați teapă.

Folosiți platforma ca modalitate de a plăti pentru că ei sunt ca un intermediar ce rezolvă problemele”, mai explică Marius Cucu.