DEZAMĂGIREA unei turiste din România pe litoralul bulgăresc: „De la an la an tot mai multe minusuri”

Publicat: 02 08. 2023, 16:39
Sursa foto: Shutterstock/ Caracter ilustrativ

O turistă din România care își petrece vacanța pe litoralul bulgăresc și-a exprimat o mare dezamăgire la un hotel cu pretenții.  Luminița s-a arătat deranjată de politica gazdelor în ceea ce privește închirierea șezlongurilor.

”Este a treia vacanță care ne-o petrecem la acest hotel însă realizez cu tristețe că de la an la an tot mai multe minusuri. Unul dintre ele este cu privire la șezlonguri, pentru care este necesar să te trezești la 5 să te treci pe listă și la 8 să vii din nou să-ți iei bonul”, este mesajul româncei pe unul dintre forumurile de pe Facebook destinate vacanțelor.

”Iar un alt minus care a reușit să ne strice buna dispoziție a fost într-o zi când o persoană din personalul hotelului a venit la noi să ne spună să ne grăbim să mâncăm deoarece se închide în jumătate de oră. În condițiile in care ciorba era opărită, nu fierbinte, și aveam și un copil cu noi de 4 ani”, s-a mai exprimat turista respectivă.

Hotel „în paragină”, la care se ajunge „prin boscheți”, la preț de 5 stele, în Bulgaria

O familie de turiști din București a plătit pentru o vacanță de 5 stele la un hotel din Bulgaria, dar s-a trezit dată afară din cameră în toiul nopții.

Rezervarea sejurului a fost făcută prin Booking, relatează turista, dar în loc de 5 stele a avut parte de o locație „în paragină” la care se ajunge prin „boscheți”.

„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot. Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a povestit românca, pe un forum de pe Facebook.

„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai spus turista, citată de Știri de Cluj.