Afacerea comunistă care a REÎNVIAT în România. Toți românii adorau acest produs / Acum costă 1.5 lei în supermarket

Publicat: 02 02. 2024, 17:27
Actualizat: 02 02. 2024, 17:29

Un produs celebru în perioada comunistă a ajuns din nou pe rafurile din România, iar mulți români îl aleg pentru a avea parte de o gustare dulce.

Acesta a apărut prima dată în anul 1947, dar rețeta, ambalajul si forma în care este vândut s-au schimbat constant.

De aceea, nu e de mirare că este încă unul dintre produsele alimentare pe placul multor români.

Marca, 100% românească

Vorbim despre celebrii biscuiți „Eugenia”, o marcă 100% românească.

Până în 1997, orice companie putea produce și vinde acest preparat. În acel an, însă, compania de panificație „Dobrogea” a înregistrat marca de biscuiți „Eugenia”.

Aproape 10 ani mai târziu, în 2005, Dobrogea a relansat „Eugenia” ca produs premium într-o nouă formă, cu un ambalaj care păstrează mai bine calitatea produsului, conform Wikipedia.

Biscuiți „Eugenia”

„Eugenia” costă 1.5 lei în supermarket

Conform prețurilor afișate pe site-ul Mega Image, un pachet de biscuiți „Eugenia” costă acum 1,5 lei.

„Eugenia” costă 1.5 lei în supermarket

Informații despre biscuiții „Eugenia”

Conform ambalajului, „Eugenia” conține: făină albă de grâu 650, zahăr, grăsime de palmier, apă, cacao cu conținut redus de grăsime (3%), agenți de afânare (carbonat acid de amoniu, carbonat acid de sodiu), sare iodata, arome (rom, vanilina).

Crema din acest produs este în procent de 40%.

Grasimi 20.8 g/100 g
Valoare energetica 472 kcal/100 g
Glucide 66.3 g/100 g
Fibre 0.64 g/100 g
Sodiu 0.63 g/100 g
Proteine 4.6 g/100 g
Grasimi saturate 3.2 g/100 g