Cum s-a RĂZBUNAT un milionar pe angajații unei bănci. Și-a scos toți banii din cont, de la bancomat, și i-a pus să-i numere

Publicat: 31 10. 2023, 16:29

Un milionar chinez a retras cinci milioane de yuani (aproximativ 600.000 de euro) de la banca sa și a cerut personalului să numere banii, bancnotă cu bancnotă, după ce a intrat într-o dispută cu angajații băncii.

Apoi a declarat că se va întoarce în ziua următoare pentru a retrage aceeași sumă – care este retragerea maximă pe zi – până când tot contul său va fi golit.

El a spus la acea vreme că acest lucru s-a întâmplat din cauza comportamentului personalului de la bancă, dar angajații susțin că milionarul s-ar fi supărat după ce un agent de securitate i-a cerut să poarte mască de protecție în timp ce se află în sucursală.

S-ar putea ca adevărul să nu iasă la iveală niciodată, dar cert este că milionarul a blocat activitatea unui departament întreg vreme de ore bune, pentru câteva zile.

Această tranzacție ciudată a avut loc la Bank of Shanghai pe Hongmei Road în Shanghai, relatează ladbille.com.

Într-o postare pe site-ul chinezesc de socializare Weibo, milionarul – care folosește numele „Sunwear” – a spus că este foarte nemulțumit de serviciile oferite de banca la care își ține banii, fără să spună exact cu ce anume au greșit angajații.

Clientul bogat a acuzat personalul că are „cea mai proastă atitudine de serviciu” și s-a lăudat că are o sumă foarte mare în numerar depusă la bancă.

Postarea milionarului a atras 1,7 milioane de vizualizări

El a adăugat: „Din cauza acestei atitudini nu pot decât să retrag toți banii și să-i pun în alte bănci. A fost necesar să le cerem să numere toate bancnotele”.

Mai târziu, au început să apară imagini în care bărbatul încarcă bani în serviete înainte de a-i lua cu mașina lui de lux. De la această „cascadorie” specială, el a reușit să-și crească vizibilitatea online la aproximativ 1,7 milioane de internauți.

Cu toate acestea, nu este clar dacă și-a îndeplinit vreodată amenințarea de a se întoarce și de a retrage mai mulți bani.

Banca a transmis, la rândul său, o declarație scurtă care notează: „Clientul (reclamația sugera) că avea așteptări mai mari de la serviciile noastre financiare”.

Reprezentanții băncii și-au reiterat, de asemenea, convingerea că totul se datorează faptului că agentul de securitate i-a cerut să-și acopere fața, conform protocolului lor de coronavirus.