Băncile și-au făcut reclamă de 118,2 milioane de euro, în 2013. Topul bugetelor de publicitate

Publicat: 29 01. 2014, 14:57
Actualizat: 21 03. 2019, 13:17

Douăzeci dintre cele mai mari bănci din România au plătit în total pe publicitate, în 2013, circa 118,2 milioane de euro. Primul loc în topul băncilor cu cel mai mare volum de publicitate înregistrat pe parcursul anului trecut este ocupat de Volksbank. Reprezentanții băncii au promovat-o prin intermediul a 13.241 de spoturi publicitate în valoare de circa 29,6 milioane de euro, potrivit datelor furnizorului de servicii de monitorizare mediaTrust.

Următoarele locuri în clasament sunt ocupate de Banca Comercială Română (BCR), care a fost promovată prin 11.922 de reclame în valoare de 21,7 milioane de euro, și de Bancpost care a plătit 18,6 milioane de euro pe publicitate.

Fii la curent cu știrile economice ale momentului. Abonează-te la pagina de Facebook Gândul Financiar

Cei mai puțini bani au fost plătiți pentru spoturile publicitate de promovare de Intesa Sanpaolo Bank, respectiv 25.909 euro, iar cele mai puține reclame au apărut în media pentru promovarea celor de la EximBank, mai exact doar 28 de spoturi pe parcursul întregului an trecut.

Topul băncilor cu cel mai mare volum de publicitate în 2013

Sursă: mediaTrust

Cele mai multe reclame la serviciile bancilor, respectiv 49.559 de reclare din totalul de 66.286 de reclame, au fost difuzate de televiziunile din România.

Raportul mediaTrust a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 3.440.945 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio și 200 de publicații centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.