(P) Aproape jumătate dintre participanții înscriși la Marketing 3.0 ce va fi susținut de Philip Kotler pe 1 iunie la București sunt din FMCG și Farma

Publicat: 06 09. 2019, 17:55

București, 28 mai 2012 – Mai sunt numai trei zile de înscrieri până la trainingul certificat Marketing 3.0, susținut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român și organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations și Choice Management & Consulting.

Peste un sfert dintre participanții înscriși la Marketing 3.0 reprezintă mari corporații, cu peste 500 de angajați, în timp ce companiile medii, cu 100 – 500 de angajați, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, aproape o treime dintre cei ce îl vor vedea și asculta live pe părintele marketingului pe 1 iunie vin din partea unor firme cu până la 100 de angajați – după cum reiese din graficul următor:

 

Printre subiectele ce vor atinse de profesorul Philip Kotler la Marketing 3.0 se regăsesc gestionarea celor mai importante provocari și oportunități în afaceri, căutarea și exploatarea la maxim de noi idei și metode pentru strategiile de marketing, precum și îmbunătățirea puterii brandului.

Prețul întreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 600 de euro fără TVA și include un abonament pe un an la Ziarul Financiar și Business Magazin, începand cu 1 iulie 2012. În plus, aveti acces gratuit, timp de trei luni, la experința bancară Premium de la Raiffeisen Bank. Pentru un număr mai mare sau egal cu 5 bilete achiziționate în cadrul aceleiași companii, se va aplica o reducere de preț de până la 20%, procent corespunzător numărului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC și studenții și absolvenții ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiază de 10% reducere.

Marketing 3.0 atrage participanți din toate verticalele de business, cu o majoritate aproape de jumătate dată de reprezentanții companiilor din FMCG și Farma, după cum rezultă din graficul următor:

 

Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova și JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic și Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU și Romtelecom (parteneri educaționali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, MobilPay și Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR și Ziarul Financiar (parteneri media).

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum și inventatorul conceptului de „Marketing Social” și este implicat în cercetarea și dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării „Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediție – cel mai utilizat manual de marketing în universitățile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 și 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

ORGANIZATORII:

Despre V+O Communication

Înființată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice și strategice agenții de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competențelor cât și a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanțe.

Printre clienții V+O Communication România se numără: ATE Bank România, ABN Systems, COSMOTE România, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), și mulți alții.

Despre Confident

Confident este o agenție full service de consultanță în relații publice și marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate și de brand, precum și servicii de comunicare B2B și B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) și are o experiență de peste 6 ani în relații publice și mass media. Înainte de a își deschide propria agenție, Mara a lucrat pentru clienți din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcții și real estate și pentru programe cu finanțare europeană.

Despre Choice Management & Consulting

Choice Management & Consulting este o firmă de consultanță în management, specializată în dezvoltarea organizațională înființată de către Anca Podoleanu și care are în portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultură organizațională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.

Anca are o experiență de peste 12 ani în poziții de top management în Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani în consultanță managerială, fiind câștigătoarea distincției Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicația Business Woman.

Persoana de contact:
Alina Oprea – PR Account Manager V+O Communication
alina.oprea@vando.ro
0766 579 205