Câți bani pot câștiga Meghan Markle și Prințul Harry după ce au renunțat la Casa Regală. Ofertele n-au întârziat să apară

Publicat: 20 01. 2020, 22:58

Ducele și ducesa de Sussex nu au explicat cum își vor asigura independența financiară, singura intenție pe care au transmis-o fiind „lansarea unei noi entități caritabile” (se pare că cuplul valorează deja aproximativ 30 de milioane de dolari). Internetul a început să speculeze care va fi următoarea mutare. Investiții în acțiuni? Fonduri de investiții? Sau, dacă luăm în calcul  platforma unde inițial au făcut anunțul, ce se va întâmpla dacă prințul Harry și Meghan ar deveni influenceri pe Instagram?

Viața familiei regale are toate atuurile și toate pârghiile „influencerului”, cum ar fi să fie înconjurat de persoane importante tot timpul sau să aibă o influență puternică asupra tendințelor în materie de rochii de mireasă pentru anul următor. Și, deși ducele și ducesa de Sussex nu au dat niciun indiciu că intenționează să devină influenceri profesioniști, puțini oameni sunt mai bine pregătiți să-și assume acest rol. Întrebarea este cum ar putea arăta veniturile celor doi dacă perechea și-ar monetiza puterea în social media, scrie wired.com

Influencerii sunt o nișă „multimilionară” a mașinii de publicitate online. În mod obișnuit, aceștia câștigă bani printr-o combinație de postări plătite, link-uri de afiliere, parteneriate cu branduri și publicitate mascată.

Având în vedere vizibilitatea lor și poziția lor unică în societate, experții estimează că ducele și ducesa de Sussex ar putea avea venituri semnificativ mai mari decât influencerul mediu. De fapt, poziția celor doi este atât de rar întâlnită, încât momentan nu ar putea fi evaluată, spune Gil Eyal, CEO al companiei HYPR de analiză de brand.

„Dacă ar trebui să spun un număr, un milion de dolari ar fi un punct de plecare” pentru o rată per post pentru Meghan, spune Eyal.

Meghan Markle, care a coordonat propriul blog de stil, The Tig, a distribuit #ads și postări cu coduri de marketing către milioane de utilizatori, care au urmărit-o în mare parte pentru stilul de viață, bunăstarea și stilul vestimentar. Pe măsură ce relația cu Prințul Harry a devenit din ce în ce mai cunoscută publicului, baza ei de fani a crescut constant. Înainte de a-și șterge complet conturile personale în 2018, potrivit BBC, Meghan Markle avea 3 milioane de urmăritori pe Instagram.