BLACK FRIDAY 2012. Aplicații de comparare a prețurilor create pentru Black Friday

Publicat: 22 11. 2012, 14:43
Actualizat: 05 02. 2016, 21:57

Clienții „iuți de picior” obțin de obicei cele mai bune prețuri de BLACK FRIDAY 2012, dar în acest an cumpărătorii americani ar putea constata că smartphone-ul este cel mai bun mijloc de economisire, retailerii creând aplicații speciale pentru compararea prețurilor, transmite MarketWatch.

Amazon a făcut valuri anul trecut cu o aplicație care compara prețurile din magazine cu ofertele sale online. În acest an, retailerii tradiționali ripostează cu propriile lor aplicații.

„Gândiți-vă la BLACK FRIDAY 2012 ca la un fel de Răzbunare a Retailerilor”, a spus Brad Spirrison, editor general la site-ul Appolicious.

Cumpărătorii au la dispoziție o multitudine de mijloace de comparație și analiză, care să-i ajute să decidă ce să cumpere, iar analiștii se așteaptă ca aceștia să profite de ele.

Circa un sfert din traficul online de BLACK FRIDAY 2012 va fi realizat prin tablete și telefoane, estimează producătorul de software Adobe.

Pe întreaga perioadă a sărbătorilor, 70% dintre cumpărători afirmă că își vor folosi smartphone-ul la cumpărături, potrivit Deloitte.

Operatorii site-urilor de comparare a produselor recomandă cumpărătorilor să folosească de BLACK FRIDAY 2012 aplicații pentru compararea prețurilor,, precum și a celor de analiză a produselor, având în vedere că multe dintre mărfurile oferite nu își merită banii.

BLACK FRIDAY 2012. Flanco estimează că va avea vânzări de 45 milioane lei în perioada 23-25 noiembrie

BLACK FRIDAY 2012. 2,4 milioane de români vor să facă achiziții de BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY 2012. Ce să NU cumpărăm de BLACK FRIDAY. De ce nu e indicat să ne luăm HDTV, IPAD și camere digitale de BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY 2012. Care sunt termenii și condițiile impuse la achiziționarea de produse de BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY 2012 în CIFRE. Cum se pregătesc retailerii români pentru sărbătoarea reducerilor. Ce stocuri au pregătit și la ce vânzări se așteaptă