Black Friday 2014. Câți români din mediul urban vor face cumpărături cu ocazia evenimentului

Publicat: 11 11. 2014, 13:52
Actualizat: 04 01. 2020, 11:07

Black Friday 2014. Cercetarea arată că 54% dintre românii de la orașe nu știu sigur dacă vor face sau nu cumpărături, urmând să ia o decizie în funcție de promoțiile oferite de comercianți.

Principalele categorii de produse la care consumatorii își doresc promoții de Black Friday pentru a le achiziționa sunt electrocasnicele (28% dintre respondenți), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebook-urile (10%).

Conform studiului, vor achiziționa produse de Black Friday 2014 în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (38%), precum și consumatorii din categoria de vârstă  35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce privește cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (față de 49% dintre bărbați) au afirmat că nu știu sigur dacă vor face cumpărături.

Promoțiile la laptopuri și telefoane sunt dorite în special de consumatorii tineri, din intervalul de vârstă 15-24 de ani (22% dintre respondenți sunt interesați de laptopuri și 30% de telefoane). Interesul pentru promoțiile la telefoane este ridicat și în rândul consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (27%). De asemenea, 29% dintre respondenții din această categorie de vârstă își doresc promoții la televizoare, în timp ce electrocasnicele sunt vizate în special de persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani (41%).