BlackFriday 2014 Flanco. Cele mai bune oferte ale retailerului

Publicat: 14 11. 2014, 12:22
Actualizat: 19 11. 2014, 13:13

BlackFriday 2014 Flanco. Flanco va organiza evenimentul în perioada 21 noiembrie – 23 noiembrie 2014, atât în magazinele fizice, cât și online pe Flanco.ro. La Flanco cei interesați pot cumpăra, cu câteva zile înainte de Black Friday 2014, o tabletă cu 249 de lei, un telefon Samsung i9301 GALAXY S3 Neo, 16GB, cu 1.000 lei sau o ramă foto digital Smart Serioux SmartArt SA700LED, 7″.

Vom publica aici cele mai bune oferte ale magazinului, imediat ce acestea vor fi disponibile. 

Flanco

Flanco Retail este al doilea mare retailer de electronice, electrocasnice și IT&C din România, cu o cifră de afaceri netă de 140 de milioane de euro în 2013. Compania a avut în 2013 un profit de 1.324.276 lei, echivalentul a 300.000 de euro. Flanco a avut în 2013 un număr mediu de 875 de salariați.

Flanco Retail a avut în primele nouă luni vânzări de 480 de milioane de lei, în urcare cu 10% față de aceeași perioadă din 2013, segmentul telecom și televizoarele cu diagonală mare, dar și produsele de necesitate (electrocasnicele mari și mici) fiind motoarele de creștere în acest an.

„Miza noastră în 2014 a fost aceea de a asigura un volum mai mare de vânzări în condiții sănătoase, de profitabilitate și de eficiență operațională. Pe o piață sensibilă la preț, promoțiile și discounturile pot contribui pe termen scurt la o creștere a cotei de piață, dar conduc la un comportament de consum care pe termen lung afectează dezvoltarea sănătoasă a business-ului”, a declarat, într-un comunicat, Dragoș Sîrbu, directorul executiv al retailerului de electronice și electrocasnice Flanco.

Potrivit companiei, datele de piață indică o revenire a încrederii în consum (înregistrată deja în trimestrele anterioare), pe fondul unei mai bune predictibilități la nivelul locurilor de muncă și al stabilității cursului de schimb valutar, dar și al adaptării populației la situația economică din ultimii ani.

Retailerul electroIT Flanco va termina anul 2014 cu o rețea de 87 de magazine, șapte dintre acestea fiind deschise în acest an, în timp ce unu a fost extins și alte două au fost mutate.

Mai exact, compania a deschis magazine noi în orașele Târgoviște (în complexul Pavcom), București (centrul comercial Arcade Pallady), Timișoara (centrul comercial Arcade Nord), Cluj (Winmarkt), Hunedoara, Sinaia (centrul comercial Carpați) și Sf. Gheorghe.