Care este cel mai bine vândut unt în România

Publicat: 25 10. 2013, 16:27
Actualizat: 30 07. 2014, 14:15

Untul fără brand, pe care nu este trecut decât numele lanțului de supermarketuri în care este comercializat, a depășit ca vânzări producători de renume precum Albalact, Friesland sau Lactalis în perioada august 2012-iulie 2013, arată datele companiei de cercetare de piață Nielsen, citate de Ziarul Financiar.

Prețurile sunt cele care influențează achi­ziția de unt, astfel că cele mai vândute pro­duse ca volum sunt mărcile ieftine ale ma­rilor magazine. Un pachet de unt de masă Albalact de 200g, care are 65% gră­sime, costă în hipermarketul online Carre­four 5,63 lei, adică 28,15 lei pe kilogram. Pe de altă parte, un produs similar, dar marca pri­vată Nr.1 a francezilor de la Carrefour costă 4,45 lei, însemând un preț de 22,25 lei pentru un kilogram, mai scrie Ziarul Financiar.