REZULTATE FINALE EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 TULCEA – note după contestații pe EDU.RO

Publicat: 03 07. 2013, 10:01
Actualizat: 21 03. 2019, 12:50
REZULTATE FINALE EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 pe EDU.RO și la școlile unde s-a desfășurat examinarea. Care este cel mai bun liceu din TULCEA pentru ADMITERE LICEU 2013.

REZULTATE FINALE EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 TULCEA sunt afișate pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean TULCEA, la unitățile de învățământ unde elevii de gimnaziu au susținut probele de la EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 și pe site-ul EDU.RO, după ce profesorii rezolvă toate contestațiile depuse de elevii nemulțumiți de notele obținute la EVALUARE NAȚIONALĂ 2013.

Absolvenții de clasa a VIII-a au depus 84 de contestații la REZULTATE EVALUARE NAȚIONALĂ 2013, dintre care cele mai multe vizau notele de la limba română.

Ce note au luat elevii din TULCEA la EVALUARE NAȚIONALĂ 2013

În județul TULCEA, peste 68,2% dintre elevii prezenți la examinare aveau medii cuprinse între 5 și 10, cu peste 10% mai mult decât în anul 2012. La proba limba română, 17 absolvenți de gimnaziu au luat nota 10, iar la matematică au fost 43 de note maxime.

Totodată, numărul mediilor de 10 din județ la EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 a fost de 7.

După REZULTATE FINALE EVALUARE NAȚIONALĂ 2013 TULCEA începe procesul de REPARTIZARE COMPUTERIZATĂ pe EDU.RO.

În 2012, 150.725 de absolvenți au fost introduși în programul de admitere, în urma căruia, prin REPARTIZARE COMPUTERIZATĂ PE EDU.RO, au fost declarați admiși la liceu 150.219 elevi. Alți 500 de elevi au rămas fără loc în liceu în urma procesului de REPARTIZARE COMPUTERIZATĂ  pentru că nu au completat suficiente opțiuni.

Prin comparație, anul acesta peste 161.000 de elevi care au absolvit clasa a VIII-a au susținut probele de la EVALUARE NAȚIONALĂ 2013, potrivit datelor făcute publice de reprezentanții Inspectoratului Școlar General.

Anul trecut, cel mai bun liceul din județul Tulcea, judecând după ultima medie de admitere – 9,56 – a fost Liceul Teoretic Grigore Moisil din Tulcea (real, științele naturii).