Tata Motors vrea să aducă Nano pe piața europeană

Publicat: 15 02. 2012, 11:55
Actualizat: 23 05. 2012, 15:04
Constructorul auto indian Tata Motors intenționează să lanseze, peste aproximativ patru ani, cel mai ieftin autoturism din lume, denumit Nano, și în Europa, prețul actual al mașinii, vândută deocamdată doar pe piața locală, fiind de 2.500 dolari, transmite Reuters.

 

Constructorul auto indian Tata Motors intenționează să lanseze, peste aproximativ patru ani, cel mai ieftin autoturism din lume, denumit Nano, și în Europa, prețul actual al mașinii, vândută deocamdată doar pe piața locală, fiind de 2.500 dolari, transmite Reuters.

"Vom dezvolta un model succesor în patru ani, care va fi în conformitate cu reglementările Euro 5 privind emisiile de carbon, și cele în caz de accident, care sunt în vigoare în Europa", a declarat Girish Wagh, șeful diviziei de autovehicule compacte a Tata Motors, într-un interviu pentru revista germană Focus.

Principalul obiectiv era să reducem consumul de combustibil de la cinci litri la 100 de kilometri, la doar trei litri, a afirmat Wagh.

Tata Motors a prezentat, în luna ianuarie, cel mai ieftin autoturism din lume, cu un preț inițial de 2.500 de dolari, facilitând astfel accesul mai multor milioane de consumatori din țările emergente la un vehicul personal.