Se suspendă, din nou, unele trenuri între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni. Precizările CFR

Publicat: 26 02. 2021, 20:46
Sursa foto: Facebook/TRANSFEROVIAR CALATORI

CFR S.A. a anunțat, vineri, prin intermediul uni comunicat, că săptămâna viitoare, timp de trei zile, mai multe trenuri de pe ruta Gara de Nord-Aeroportul Otopeni vor fi suspendate, din cauza unor lucrări.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, în zilele de 3,4 și 5 martie 2021, în intervalul orar 10:40 – 12:50, personalul feroviar de specialitate desfășoară reviziile bianuale la schimbătoarele de cale din stația București Nord și din halta de mișcare Pajura, conform reglementărilor feroviare. Simultan cu reviziile bianuale la schimbătoarele de cale din stația București Nord și din halta de mișcare Pajura se vor executa și lucrări de profilare a prismei de balast pe distanța Racordare Aeroport – Aeroport H. Coandă T1, lucrări care impun suspendarea temporară a circulației, între orele 10:40 – 12:50, a următoarelor trenuri de călători (15023, 16051, 15025, 16053, 16048, 15022, 16050 și 15024). Precizăm că acest interval orar este prevăzut în mersul de tren pentru acordarea închiderilor de linie, iar mențiunea este stipulată și în broșura cu mersul trenurilor «Nu circulă în perioada de acordare a închiderilor de linie». Celelalte 64 de trenuri vor circula conform graficului, în intervalul orar 12:35 – 10:40”, se arată în comunicatul CFR SA.

Recent, au mai fost trenuri suspendate între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni

Mai multe trenuri spre și dinspre Aeroportul Henri Coandă Otopeni au fost anulate și în perioada 25 ianuarie – 8 februarie, din cauza unor lucrări de sudare a șinelor și macazurilor, amintește clubferoviar.ro.

Atunci, în perioada desfășurării lucrărilor, între orele 08.40-14.30, CFR S.A. a solicitat operatorilor de transport feroviar de călători anularea a 18 din cele 72 de trenuri prevăzute în orarul zilnic de circulație pe relația București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București T1.

Tendințe: Transportul în comun trece pe „verde” în micile orașe din România. Rămân majoritare achizițiile second hand

Tăuții – Măgheruș, Bârlad ori Segarcea sunt doar ultimele exemple de localități înscrise în cursa transportului în comun ecologic din România. Lor li se adaugă și orașe mari, precum Vaslui, Pitești, Brașov sau Galați. La polul opus însă, există primării care investesc masiv în autobuze second-hand cu norma de poluare Euro 3 sau Euro 4.

Pe data de 23 februarie, în Tăuții – Măgheruș (Maramureș), oraș de 15 ani, cu puțin peste 7.000 de locuitori, s-a scris istorie: a fost lansată licitația destinată achiziției a patru autobuze urbane hibrid, cu un buget de 5 milioane lei. Astfel, mica localitate din nordul țării va avea primele mașini destinate transportului în comun.