De ce a mers cântăreața Jo la VRĂJITOARE. „Ce îmi zice, aia se întâmplă”
Cântăreața Jo, pe numele său real Ioana Anuța, a dezvăluit că a fost la vrăjitoare. „Ce îmi zice, aia se întâmplă”, a spus artista în vârstă de 30 de ani.
Cântăreața Jo a fot invitată recent la podcastul realizat de Bursucu.
Artista a fost întrebată de moderator, printre altele, dacă a fost vreodată la vrăjitoare. Artista a răspuns afirmativ.
De ce a mers cântăreața Jo la vrăjitoare. ”Anul trecut am fost ultima dată”
“Da! Am fost! Mi-a dat în cărți. Nu m-am dus de supărare, m-am dus de mai multe ori! Anul trecut am fost ultima dată”, a declarat Jo.
“Iese?”, a mai întrebat-o Bursucu.
Jo a răspuns: “Da! De fiecare dată! Da’ ce să iasă? Ce îmi zice, aia se întâmplă! Mi-a zis de prietena mea cea mai bună că într-o săptămână o să mă sune să îmi spună că e gravidă. Fix într-o săptămână m-a sunat și mi-a zis că e gravidă! Mi-a zis și de tataie! Când am aflat eu prima dată de o infidelitate de a unui fost, mi-a zis, m-am dus acasă, am întrebat și exact așa era. Și locația, și orașul, și ziua și tot”.
Cine este Jo. S-a făcut remarcată la ”X Factor”
Jo s-a născut în Slatina, pe 29 august 1994. Începuturile sale muzicale coincid cu lansarea trupei de rock alternativ X Plod, la vremea aceea singură trupă de rock formată din copii. Timp de aproximativ trei ani de zile, Ioana a fost solista trupei, participând la numeroase concursuri muzicale. De la 13 ani a început să studieze teorie muzicală și canto cu Crina Mardare. În anul 2009, participa în Finală Eurovision Junior România cu piesă “Girls don’t cry” și este reprezentanta României la celebrul concurs.
Anul 2012 vine cu participarea în cadrul concursului ”X Factor”, unde se clasează pe locul al doilea în finală concursului. După experiență ”X Factor”, Ioana Anuța devine Jo.
Anul 2015 vine cu primul single solo lansat de tânăra artistă și primul mare succes din carieră ei – piesa “Soapte”. După câteva luni, Jo colaborează cu Randi și lansează single-ul și videoclipul “Până vară viitoare”. Single-ul cucerește topurile muzicale și depășește în doar cinci luni de la lansare 25 de milioane de vizualizări pe YouTube.