Campanii publicitare spectaculoase pe telefon, outdoor, tv și online, la ICEEfest. De azi există un bilet la preț special, doar pentru agențiile de creație

Publicat: 01 06. 2015, 10:17

Candyspace s-a remarcat prin crearea mai multor campanii originale, printre care cea pentru lansarea Audi 3 Sportback sau Land Rover pe piața franceză ori cea pentru lansarea filmului „Hot Tube Time Machine 2” în SUA.

Pentru Audi și Land Rover, britanicii de la Candyspace au „acaparat” toate ecranele dintr-un mall francez, în timp ce pentru lansarea „Hot Tube Time Machine 2” i-au implicat pe toți trecătorii din Times Square (New York) într-un joc interactiv.

De asemenea, Candyspace s-a remarcat ajutând brandurile să se facă și auzite, nu numai văzute, pe ecranele digitale uriașe outdoor. „Marea problemă a ecranelor digitale out-of-home este că sunt tăcute. Până acum!”, se arată în descrierea clipului de mai jos.

La ICEEfest 2015, din partea Candyspace vor fi prezenți Jonathan Kelly, Creative Director, și Nick Shadbolt, Business Director, care vor vorbi în cadrul sesiunii „Trends in Technology & Innovative Marketing” (vineri, 12 iunie).

Tema lor de discuție va fi: „Cutting through the digital haze: how to maximize each screen’s potential?” (Prin ceața digitală: cum să maximizezi potențialul fiecărui ecran).

Kelly și Shadbolt nu sunt singurii creativi care vin la ICEEfest 2015. Unul dintre ceilalți speakeri de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube săptămâinile trecute în topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.

De asemenea, Anthony Baker de la agenția de advertising R/GADan Machen și Felix Morgan de la agenția de marketing HeyHuman dar și Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training în domeniul creativității și inovației, vor veni și ei la ICEEfest 2015.

Mai multe detalii si exemple de campanii create de speakeri ICEEfest, AICI.

IMPORTANT: Agentiile de creatie beneficiaza, incepand de azi, de un bilet special, Creativity Pass, cu doar 100 euro, care le permite accesul doar la sesiunile de interes pentru departamentele de creatie: „The Spectacular World of Creativity” si „Extreme Innovation: How the Rules are Changing” (11 iunie, Innovation Stage, de la 11:30 la 15:45), „How to create effective digital storytelling campaigns” (11 iunie, Experts Stage, de la 15:30) si  „Trends in Technology & Innovative Marketing” (12 iunie, Innovation Stage. 13:30 – 16:00). Numarul biletelor speciale – care permit si accesul la serile de entertainment din cadrul The Viral Nights of ICEEfest – este limitat. Comenzi doar prin e-mail:  tickets@thinkdigital.net

Bilete pentru intreg festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial,www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentruThe Viral Nights of ICEEfest, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital si e prezentat de Orange. In asociere cu XAXIS – a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid.