„Iron Man”, imaginea campaniei unuia dintre marii producători de electronice din Taiwan

Publicat: 12 08. 2013, 18:08
Actualizat: 13 01. 2020, 18:00

Producătorul de electronice taiwanez HTC are dificultăți financiare mari, iar produsele sale nu mai au succesul de altădată. În ultima încercare de a revigora brandul, compania l-a angajat pe actorul Robert Downey Jr., cunoscut pentru seria „Iron Man”, pentru a apărea în reclamele sale, scrie Telecompaper.

Reclamele vor fi difuzate, începând cu 15 august, pe toate canalele disponibile: televiziune, online, social media, cinematografe. Campania media, numită „Change” și care costă 1 miliard de dolari, se va concentra pe ideea: dispozitivele HTC îi ajută pe oameni să-și arate creativitatea. 

Deși a lansat un produs foarte bun, HTC One, compania nu reușește să crească livrările de smartphone-uri. În primul trimestru al acestui an profitul companiei a scăzut cu 98%, iar în perioada aprilie – iunie a trecut pe minus. HTC nu mai face parte din top cinci cei mai mari producători de smartphone-uri din lume.

Directorul executiv al companiei, Peter Chou, a spus, la o întâlnire recentă cu acționarii, că HTC a reușit să mențină o cotă de piață de 4% în 2012 cu o ofertă mediocră de produse, dar că în viitor urmărește atingerea unei cote de piață de 10-15%, transmite Focus Taiwan.