Black Friday 2014. Vânzări record pentru eMAG, evoMAG și Oktal în prima zi de oferte. Care a fost cel mai scump produs vândut vreodată online în România

Publicat: 22 11. 2014, 18:40
Actualizat: 10 01. 2020, 12:17

Black Friday 2014.  Potrivit cifrelor prezentate de eMAG la ora 18:00, pe 21 noiembrie, 1,1 milioane de vizite au fost înregistrate de pe dispozitive mobile, precum tablete și smartphone-uri. Supriza din acest an a magazinului online a fost scoaterea la vânzare de carburanți Rompetrol la preț redus cu 10%. Până la ora amintită, au fost vândute 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanți, din 5.000 disponibile. De asemenea, s-a înregistrat vânzarea celui mai scump produs vândut vreodată online în România, un BMW X6 la 66.500 de euro, cu preț redus cu 20.000 de euro. Mai mult, timpul total petrecut de toți vizitatorii site-ului eMAG.ro pe 21 noiembrie până la ora 18:00 a fost de 47,5 ani. Recordul pentru cel mai scump produs vândut vreodată în România era deținut tot de eMAG, care, în 2013, a vândut un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, în valoare de 45.000 de euro. La acest automobil a fost aplicat un discount de 12.600 de euro.

eMAG a vândut în ediția din 2014 a Black Friday 44 de autoturisme.

Cu șase ore înaintea încheierii Black Friday 2014, eMAG vânduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucării, 52 de tone de mâncare pentru animale.

Un alt magazin online important, evoMAG, înregistra la ora 12:00, după 12 ore de campanie, 150.203 de vizitatori unici și comenzi totale în valoare de 1,4 milioane de euro. Stocurile au fost epuizate pentru 180 de referințe (peste 50% din total), iar produsele resigilate au fost vândute în proporție de 70%.

Foto: Dan Tautan/Mediafax Foto

Magazinul Oktal.ro a demarat campania de Black Friday 2014 la ora 00:00 si. Până la ora 09:00, compania a înregistrat vânzări de 1 milion de euro. Cele mai căutate produse de către clienții Oktal.ro până la ora 09:00 au fost telefoanele, televizoarele și laptopurile. Astfel, în intervalul 00:00 – 09:00, magazinul online a vândut 1.500 de telefoane mobile, 800 de televizoare și 1.000 de laptopuri. Magazinul anunța, pentru primele 9 ore de campanie din 2013, vânzări de aproape  700.000 de euro.

Până la ora 10:00 la FashionDays.ro, cel mai mare magazin online de fashion din România, au fost înregistrate 30.000 de comenzi și o valoare de reduceri în valoare de 2 milioane de euro. În topul celor mai vândute categorii de produse se numără articolele de îmbrăcăminte, urmate de cele de încălțăminte. Pentru această editie de Black Friday, Fashion Days oferă discounturi totale în valoare de 9,6 milioane de euro la 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri internaționale.

Black Friday 2014. Numărul românilor care participă la Black Friday a crescut cu 1,3 milioane, iar suma cheltuită se va dubla

Circa 4,75 milioane de români cu vârsta între 18 și 65 de ani doresc să cumpere produse de Black Friday 2014, cu 1,3 milioane mai mulți decât în 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele și telefoanele mobile, potrivit unui studiu Millward Brown.

Foto: Dragoș Savu/Mediafax Foto

Numărul tranzacțiilor procesate online cu cardul de Black Friday 2014 va crește cu peste 50% față de media anuală, iar suma medie procesată online cu cardul pentru cumpărăturile online din „Vinerea Neagră” se va dubla, potrivit estimărilor NETOPIA mobilPay.

Conform informațiilor NETOPIA mobilPay, suma medie pe care o vor cheltui românii anul acesta pe produsele pregătite de comercianții români, cu ocazia Black Friday 2014, se va ridica la circa 340 de lei, de aproape două ori mai mare față de suma medie tranzacționată online cu cardul în restul anului, în valoare de circa 180 lei. În cadrul ediției Black Friday 2013, suma medie plătită online cu cardul s-a ridicat la circa 260 de lei, în timp ce tranzacția medie procesată online s-a ridicat la circa 150 de lei.