Prima pagină » Magazin » Site-urile de modă atrag tot mai mulți români. Care sunt sumele cheltuite și ce articole vestimentare sunt tot mai cerute

Site-urile de modă atrag tot mai mulți români. Care sunt sumele cheltuite și ce articole vestimentare sunt tot mai cerute

Site-urile de modă atrag tot mai mulți români. Care sunt sumele cheltuite și ce articole vestimentare sunt tot mai cerute
93% dintre români achiziționează articole vestimentare de pe site-urile de modă. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile. Pantofii sport sau eleganți sunt produsele preferate de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceștia optează în primul rând pentru rochii, genți sau rucsacuri, conform unei cercetări realizate de Answear.ro și iSense Solutions.

Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni și 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puțin 124 lei.

„Segmentul de fashion online înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din eCommerce-ul local, de aproximativ 50% în fiecare an. Este o categorie ce nu și-a atins încă potențialul maxim. Astfel, experiența oferită trebuie să fie una cât mai plăcută, iar imaginile de produs și clipurile de prezentare să arate cu adevărat impecabil”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Principala sursa de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spațiul virtual. Astfel, 68% dintre aceștia apelează la motoarele de căutare pentru a găsi informații despre magazinele online pe care le vizitează și ofertele acestora, în timp ce 54% dintre ei merg pe recomandările primite din partea prietenilor și a cunoștintelor. Aproape tot la fel de mulți, respectiv 51% dintre cumpărători află noutăți atunci când  apelează la canalele de Social Media. Bărbații preferă să se informeze și de la emisiunile TV, cu o medie de 24% față de 11% în cazul femeilor.  

Studiul a fost realizat în parteneriat cu firma de cercetare iSense Solutions, pe un eșantion de 604 respondenți din mediul urban, majoritar femei, cu vârste curpinse între 25 și 40 ani. Cei mai mulți dintre aceștia au studii universitare (59%) și un venit mediu lunar de aproximativ 3.600 lei. 72% dintre respondenți sunt căsătoriți sau locuiesc împreună cu persoana iubită, avand în medie un singur copil.

Recomandarea video

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
Sondaj INSCOP rezultate alegeri București 2025. Ciprian Ciucu îl devansează clar pe Daniel Băluță. Cum stau ceilalți candidați
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Rezultate exit-poll, alegeri București 2025. Diferență de 6 procente între primele două locuri, cum arată clasamentul
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Efectul surprinzător al gazului ilariant împotriva depresiei severe