Cum a ajuns Cleopatra Stratan parteneră de BUSINESS cu Cristina Bâtlan. ”M-am speriat, că nu ştiam de ce aleargă un străin după mine”

Publicat: 18 04. 2025, 14:30

Cleopatra Statan, în vârstă de 22 de ani, a explicat cum a ajuns parteneră de business cu Cristina Bâtlan, cea care deține un cunoscut brand de încălțăminte.

Cleopatra Stratan este fiica muzicianului Pavel Stratan. Aceasta a cunoscut faima încă de pe vremea când era doar o copilă, grație melodiei ”Ghiță”. Primul ei album se intitulează „La vârsta de trei ani”. Artista deține șase recorduri mondiale.

Cleopatra Stratan și Edward Sanda trăiesc o frumoasă poveste de dragoste. Tânăra artistă a fost cerută în căsătorie de iubitul ei, Edward Sanda. Artista a primit inelul de logodnă chiar de ziua ei, în anul 2020, 6 octombrie, zi în care a împlinit 18 ani. În data de 14 august 2021, Cleopatra Stratan și Edward Sanda s-au căsătorit.
De curând, Cleopatra Stratan a ajuns parteneră în afaceri cu Cristina Bâtlan, având o colecție de pantofi – ”Just a Girl”.

Cum a ajuns Cleopatra Stratan parteneră de business cu Cristina Bâtlan. ”A fost un semn că noi chiar trebuia să ne întâlnim”

Cleopatra Stratan a dezvăluit, pentru okmagazine.ro, cum a ajuns să fie parteneră de afaceri cu Cristina Bâtlan.
”Eu am venit cu ideea. Am cunoscut-o pe Cristina Bâtlan de la Musette într-o conjunctură foarte interesantă. Eram cu Edi într-un mall din Bucureşti, când am văzut că un băiat alerga după mine cu telefonul în mână. Iniţial, m-am speriat, că nu ştiam de ce aleargă un străin după mine, dar am înţeles că era asociatul Cristinei de la un brand de skincare şi tocmai vorbea cu ea la telefon, când m-a văzut trecând pe acolo. Cristina i-a spus să mă dea la telefon, după care am vorbit cu ea şi m-a rugat să trec să iau nişte produse spre testare. Și atunci i-am spus că şi eu voiam să-i propun ceva. Pe moment, n-am programat o întâlnire, dar ne-am văzut întâmplător în acelaşi mall, fix la o lună după aceea, ceea ce a fost un semn că noi chiar trebuia să ne întâlnim. Iar colaborarea a plecat, de fapt, de la o idee pe care eu o aveam de mai mulţi ani, o piesă despre pantofi pe care am compus-o în limba engleză, „I love my shoes”, care stă şi la baza campaniei”, a declarat Cleopatra Stratan.

”Da, sunt înnebunită după pantofi, am sute de perechi acasă! Şi de când eram mică visam să-mi fac propria colecţie. Aşa am ajuns să fac şi piesa, dar după ce am înregistrat-o, nu ştiam ce să fac cu ea mai departe, simţeam că are un potenţial neexploatat. Şi, când i-am propus Cristinei să facem o colecţie personalizată cu numele meu, i-am prezentat şi piesa, iar ea a zis Da din start. M-am bucurat că a fost foarte deschisă şi că a venit cu ideea de a face aceste accesorii ataşabile şi la sandale, şi la balerini, şi la genţi”, a mai spus artista.