Burberry și Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

Publicat: 26 11. 2013, 13:00
Actualizat: 30 03. 2019, 00:11

Companiile Burberry și Google au prezentat într-o campanie recentă o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze și să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informează dailymail.co.uk.

Serviciul a fost lansat la începutul acestui an și a fost promovat de actrița Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare și logodnicul ei, Tom Sturridge.

Utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicații – Kisss.Burberry.com -, să își țuguie buzele și să sărute ecranul telefonului său mobil. Noua aplicație preia forma buzelor din acel sărut și o transformă în imaginea unui sărut virtual.

Imaginea este apoi digitalizată și poate fi expediată oricărui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook și Twitter.

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-și colora „sărutul virtual” cu un ruj de buze, tot virtual, în nuanța preferată.

Odată expediat sărutul virtual, utilizatorul poate să îl urmărească „zburând” într-un plic, pe cer, până în orașul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Tehnologia a fost folosită în noua campanie „Burberry with love” a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care celebrează romantismul.