Ce fac românii când li se strică telefonul. STUDIU

Publicat: 08 04. 2015, 12:58

Potrivit studiului, pentru 85% dintre consumatorii români este foarte important ca produsele lor să fie reparate cât mai repede, însă nu oriunde. Aproape 90% dintre români își doresc ca echipamentele defecte să fie reparate în unități de service autorizate, calitatea serviciilor oferite având prioritate în preferințele acestora în raport cu prețul.

Potrivit legislației în vigoare, o firmă de service are la dispoziție 15 zile calendaristice pentru a repara un produs, spune Adrian Antohi, director general Depanero. Acesta susține că în compania sa durata medie în care un produs stă în service este de sub 7 zile.

Cercetarea arată că, în prezent, consumatorii știu concret ce să facă atunci când se defectează un produs: 75% dintre ei verifică valabilitatea garanției produsului, iar aproape 57% dintre consumatori sună direct la firma de service oferită la garanție.

Cercetarea a fost realizată în perioada 9 februarie – 4 martie, pe un eșantion de 1.000 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.