Compania cumpărată de Facebook cu 2 miliarde de dolari a prezentat un nou dispozitiv pentru realitate virtuală

Publicat: 22 09. 2014, 13:28
Actualizat: 31 01. 2019, 19:20

Noul prototip „Crescent Bay” are un ecran mai performant față de versiunea anterioară, senzori de mișcare și sunet integrat în dispozitiv.

CEO-ul Oculus, Brendan Iribe a declarat că noul prototip se apropie de varianta finală a produsului. Deși nu a anunțat o dată exactă la care dispozitivul pentru realitate virtuală va putea fi comercializat către retaileri, se estimează că produsul va fi scos pe piață în 2015.

La începutul lunii septembrie, Samsung a lansat dispozitivul Gear VR, dezvoltat în parteneriat cu Oculus, care oferă utilizatorilor posibilitatea de a experimenta jocuri în realitatea virtuală.

Oculus speră, însă, să extindă tehnologia pentru realitate virtuală și în alte zone, de la televiziune și videoclipuri, la noi forme de conectare pe rețelele sociale.

„Misiunea noastră este să transformăm nu doar jocurile video, ci și modul în care interacționăm”, a declarat Iribe, în cadrul conferinței la care au participat peste 800 de dezvoltatori din domeniul tehnologiei și la care a fost prezentat noul prototip.

În urma achiziției de către Facebook în luna martie, Oculus a căpătat acces la resurse financiare importante.

În acest sens, fondatorul Oculus, Palmer Luckey, a explicat că cel mai important lucru în urma preluării de către Facebook a fost „capacitatea de a atrage un număr mare de oameni talentați, la care doar puteam visa înainte”.