Google a devenit cel mai valoros brand din lume

Publicat: 21 05. 2014, 12:39
Actualizat: 03 02. 2019, 18:41

Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.

În precedenta ediție a studiului, Google se afla pe poziția a doua.

Brandurile din sectorul tehnologic domină primele poziții ale topului.

Google și Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald’s ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) și Amazon (64,3 miliarde dolari).

Unele dintre marile companii din IT nu au reușit, însă, să intre în top zece.

Astfel, brandul Facebook valorează 36 de miliarde de dolari și se află pe locul 21, în urma unei creșteri de aproape 70% față de anul anterior. Creșterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo și Siemens a fost mai limitată, de 21%, 44% și 36%.

Printre brandurile intrate în top în această ediție se numără Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, și LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.