În 2013, un operator telecom a lansat un program cu magazine deschise în sistem de franciză. Ce rezultate înregistrează după aproape doi ani

Publicat: 24 03. 2015, 07:47

„Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 și până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă. (…) Vom continua să dezvoltăm rețeaua de distribuție prin canalul de francize și acest model de business”, a declarat directorul de vânzări indirecte al Vodafone România, Alexandru Baloi, într-un comunicat.

În prezent, orașele cu cel mai mare număr de magazine deschise in sistemul de franciză sunt București, Cluj-Napoca, Constanța, Pitești, Arad, Baia Mare, Brăila, Iași, Ploiețti, Tîrgu Mureș, Cîmpulung, Focșani, Piatra Neamț, Slobozia, Suceava, Timișoara și Zalău.

Operatorul are în acest moment aproximativ 160 de magazine proprii și alte cateva sute de magazine deținute de partenerii exclusivi.

Vodafone România este o divizie a grupului britanic de telecomunicații Vodafone.