Mai mulți utilizatori de Galaxy S6 Edge se plâng de o problemă gravă pe care o au unele telefoane

Publicat: 16 04. 2015, 16:29
Actualizat: 03 08. 2015, 00:01

Pe forumul Verizon Wireless au fost publicate multe mesaje în care utilizatorii de Galaxy S6 Edge spun că ecranul telefonului a rămas blocat în modul portret după ce au folosit funcția de auto-rotire a ecranului.

Un client spune că problema a apărut după două zile de utilizare, iar telefonul i-a fost înlocuit cu unul nou. „Îl voi schimba cu un S6 normal sau voi reveni la HTC dacă al doilea dispozitiv se strică și el”, a scris acesta la secțiunea de comentarii a unui site.

În review-ul făcut de gândul la modelul standard, Galaxy S6, această problemă nu a fost întâmpinată. 

Problema ar putea fi cauzată de o defecțiune hardware, situație în care Samsung ar trebui să înlocuiască toate unitățile afectate. În cazul în care problema este una software, ea va putea fi remediată printr-o actualizare.

Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge vor fi disponibile pentru achiziționare în rețelele partenerilor oficiali Samsung și ale operatorilor telecom din România începând cu data de 17 aprilie. „Primii 120 de utilizatori care își vor achiziționa unul dintre cele două smartphone-uri vor primi un pachet de accesorii în valoare de 140 de euro (pentru Galaxy S6) sau 160 de euro (pentru Galaxy S6 edge)”, potrivit unui comunicat al Samsung Electronics România.