România, la coada topului UE privind promovarea afacerilor pe internet. Câte firme din 100 se promovează online

Publicat: 08 01. 2017, 15:20
Actualizat: 19 08. 2017, 12:26

Mai puțin de jumătate din întreprinderile mici și mijlocii (IMM) din România (42%) au o pagină de Internet.

Potrivit statisticilor europene citate de agenția Perceptum, Malta și Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% și 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri dețin o pagină web, 45% folosesc rețelele sociale pentru promovare și doar 25% își fac reclamă pe internet.

Potrivit companiei de analiză a traficului pe Internet StatCounter, în luna octombrie 2016, aparatele mobile și tabletele au depășit, pentru prima dată, desktop-urile la rata de utilizare a internetului. Astfel, primele au generat 51,3% din rata de utilizare a internetului în toată lumea, comparativ cu 48,7%, nivel cuantificat de desktop-uri.