Un brand de lenjerie intimă a renunțat la fotografiile retușate. Efectul imediat asupra vânzărilor

Publicat: 16 07. 2015, 16:25

În 2014, compania producătoare de lenjerie intimă Aerie a decis să nu mai folosească fotografii retușate cu modelele lor, în cataloagele de prezentare. Astfel, de aproape un an de zile, toate imaginile brandului sunt „naturale”, fără ca modelele să sufere vreo modificare în programele de editare.

Potrivit Business Insider, decizia luată de Aerie este una foarte bună, mai ales că vânzările firmei au crescut cu 9%. Mai mult, compania este mult mai bine privită acum.

În 2014, reprezentanții Aerie, brand deținut de American Eagle, au anunțat că nu vor mai retușa fotografiile făcute pentru promovarea și prezentarea produselor.

„Scopul campaniei ‘Aerie Real” este să comunice faptul că nu trebuie să retușăm frumusețea. Vrem să le dăm ocazia femeilor de toate vârstele și toate formele șansa să exploreze stiluri pentru a-l găsi pe cel potrivit”, a declarat președinta companiei, Jennifer Foyle, în 2014.