Cătălin Drulă – deputat USR de Timiș – abordează subiectul „capac de canal” pe pagina sa de socializare și face o comparație între o stradă din București și una din Austria.
Postarea lui Cătălin Drulă pornește de la întrebare: „Câți dintre voi știți așa de bine un capac de canal enervant de pe ruta zilnică că i-ați putea pune un nume?”
Ulterior, deputatul USR postează și cun colaj fotografic pentru a-și argumenta cât mai bine ideile.
„În prima poză e un astfel de «prieten» de pe Str. Jiului din București. Numărul doi e pe undeva prin Austria. Se poate și la noi? Se poate, că nu e rocket science.
Ce ați zice de un program de instalat capace de canal autonivelante pe marile bulevarde (care nu se lasă când apar tasări diferențiate) în București? Costă niște mii de lei bucata, dar cu o finanțare adecvată la Administrației Străzilor se poate. Și dacă tăiem risipa și sinecurile”, a scris Cătălin Drulă.
„
În partea a doua a postării sale, Cătălin Drulă reamintește că referendumul propus de Nicușor Dan – adoptat de bucureșteni – viza finanțarea corectă a Primăriei Municipiului București, iar la toamnă ar trebui implementat.
„Referendumul propus de Nicușor Dan și adoptat de bucureșteni anul trecut este exact despre asta – finanțarea corectă a Primăriei Generale. În toamnă trebuie implementat în lege.
PS – Pentru drumarii și pasionații care mă urmăresc: da, da, știu, calitatea străzilor noastre e despre mult mai mult de atât. Proiectare făcută cu cap , topo la execuție, adaptare normative, dirigenție de șantier/consultanță responsabilă, șamd. Ideea e că se poate, și putem trece la următorul nivel.
PPS – Și da, și capacele de canal „clasice” pot fi executate corect. Și nu ar strica ca la refacerea bulevardelor să impunem din proiectare camere de vizitare comune pentru mai mulți operatori de utilități – un capac în loc de 5-6”, a mai scris Cătălin Drulă.
RECOMANDAREA AUTORULUI:
Orașele cresc, resursele de apă scad. Ce spun prognozele WEI+ și ce înseamnă stresul hidric crescut