Prima pagină » Actualitate » România, promovată în Milano și Roma. Ministerul Turismului: „O istorie bogată și legături strânse cu România”

România, promovată în Milano și Roma. Ministerul Turismului: „O istorie bogată și legături strânse cu România”

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a anunțat pe rețelele de socializare, inițierea unei campanii de promovare a României în cele mai importante metropole din Italia, și anume, Roma și Milano. Proiectul va include panouri publicitare, autobuze cu autocolante, precum și două tramvaie ce vor arăta imagini emblematice din țara noastră cetățenilor din Milano și Roma. 

Ministerul Economiei aduce frumusețea României în atenția italienilor. Ștefan Radu Oprea a anunțat debutul unei campanii de promovare a țării noastre în Italia, mai exact în Roma și Italia. Proiectul se va desfășura pe durata a patru săptămâni, între sfârșitul lui martie și luna aprilie. Imagini impresionante cu țara noastră vor fi afişate pe 2 tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma.

„Italia, lasă-te surprinsă de 🇷🇴 România! #MEAT derulează o nouă campanie outdoor de promovare a destinației noastre, de această dată în Roma și Milano.
Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită, astfel, trecătorii să ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma.
Perioada și modul de desfășurare a campaniei:
Timp de 14 zile, între 26 martie și 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan;
Timp de 21 zile, între 27 martie și 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma;
Timp de 28 zile, între 28 martie și 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.”, a scris Radu Oprea pe social-media.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a menționat că alegerea celor două orașe pentru promovarea țării noastre este una strategică, subliniind legăturile legăturile culturale și economice, de-a lungul timpului.

„Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră.
Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează, totodată, debutul sezonului turistic. Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România.”, a declarat ministrul.

CITEȘTE ȘI:

Turiștii optează pentru ROMÂNIA, când vine vorba de o vacanță ieftină și bogată în experiențe. Câți bani au cheltuit în țara noastră, anul trecut

Orășelul aflat în apropiere de București care atrage tot mai mulți TURIȘTI. Nimeni nu se aștepta, însă a devenit o destinație/„Există inedit și aici”

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
George Simion: „Democrația a fost călcată în picioare”. Reacția liderului AUR după închiderea urnelor
Cancan.ro
Moartea Rodicăi Stănoiu, învăluită în mister! Semnul care a stârnit îngrijorare în rândul celor care o cunosc
Prosport.ro
FOTO. Parcă sunt surori! Cum arată mama Jaquelinei Cristian, jucătoarea română care a încasat peste 1 milion de dolari în 2025
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
AUR a recunoscut că Anca Alexandrescu a pierdut alegerile. Ce a spus Simion despre relația cu Georgescu
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Câți dintre europeni recunosc că sunt stresați la locul de muncă?