Ce decizie a luat gigantul chinez Alibaba în privința pieței din Europa

Publicat: 13 10. 2015, 12:29

Președintele Alibaba, Michael Evans, a declarat că birourile vor fi înființate în lunile următoare, ca parte a strategiei retailerului online de creștere a prezenței în Europa, Statele Unite, Asia și alte regiuni ale lumii.

Evans a făcut declarațiile la un eveniment organizat de Alibaba pentru promovarea evenimentului Singles Day, un festival al vânzărilor care are loc pe 11 noiembrie.

Directorul general al companiei, Daniel Zhang, a spus că pentru ediția din acest an a festivalului de discount-uri Alibaba va promova vânzarea de produse din alte țări către cumpărători chinezi, precum și cea de produse chinezești către cumpărătorii din străinătate, reflectând atenția tot mai mare acordată de companie operațiunilor internaționale, pentru creșterea bazei de clienți și a gamei de produse.

Singles Day este cea mai importantă zi de cumpărături online din China. Anul trecut, Alibaba a înregistrat un record, cu vânzări de 9,3 miliarde de dolari, chiar dacă rata de creștere a fost mai scăzută comparativ cu anul precedent.

Alibaba se confruntă cu încetinirea creșterii economiei chineze și cu saturația tot mai mare a piețelor urbane, ceea ce determină compania să se extindă în zonele rurale și în străinătate.