Cum a crescut profitul Yahoo în ciuda scandalului privind atacurile cibernetice

Publicat: 19 04. 2017, 15:42
Actualizat: 05 06. 2018, 18:23

Yahoo susține că profitul de la Mavens – unitățile pentru publicitatea video, considerate afacerea principală a companiei – a crescut cu 35,6%, ajungând la 529 de milioane de dolari în primul trimestru din 2017.

Venitul net atribuit companiei Yahoo a fost de 99,4 milioane de dolari sau 10 cenți per acțiune în primele trei luni din 2017, comparativ cu o pierdere de 99,2 milioane de dolari sau de zece cenți per acțiune, anul trecut.

Profitul Yahoo a crescut la 1,33 miliarde de dolari, de la 1,09 miliarde de dolari.

În februarie, Verizon a acceptat să cumpere afacerea principală a Verizon pentru 4,48 miliarde de dolari, reducându-și oferta inițială cu 350 de milioane de dolari, în urma dezvăluirii celor două atacuri cibernetice.

Yahoo a transmis, miercuri, că se așteaptă va acordul să fie finalizat în iunie.