eMAG lansează categoria Home&Deco și estimează vânzări de 30 de milioane de lei în primul an

Publicat: 11 09. 2014, 13:14
Actualizat: 11 01. 2020, 19:25

De la începutul anului, eMAG a mai lansat trei categorii noi: Auto, Sport și Activități în aer liber și Food (Supermarket direct la tine acasă), în parteneriat cu Mega Image.

„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontală. Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar această a patra categorie lansată de la începutul acestui an, ne aduce și mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online în care clienții pot găsi aproape orice produs (…) Estimăm că în primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei”, a declarat Violeta Luca, vicepreședinte și director executiv al eMAG.

Gama Home&Deco cuprinde branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde în prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile în valoare totală de peste 90 de lei beneficiază de livrare gratuită. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuită este de 250 de lei/comandă, iar livrările se efectuează în maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul și produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piața românească. Magazinul online este deținut de grupul Naspers 74,2% și Iulian Stanciu – 25,8%.

Echipa eMAG este formată din aproximativ 900 de angajați, iar până la finalul acestui an va trece pragul de 1.000 de angajați. Retailerul are programate, în acest an, investiții de un milion de euro în dezvoltarea și consolidarea echipei.