Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conținuturi online

Publicat: 22 10. 2013, 13:17
Actualizat: 26 03. 2019, 06:26

Facebook a început, luni, să testeze o nouă funcție online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să publice mai multe conținuturi pe rețeaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter, informează AFP.

Noua funcție – „Stories to share” – sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu și pe platforma de socializare și care au potențial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.

Facebook spune că testele nu vizează pentru moment decât organizațiile și publisherii media, însă dorește să extindă această opțiune pentru „publisherii de orice tip”.

Facebook mai spune că traficul generat de rețea pentru site-urile de media a crescut cu 170% în ultimul an.

„Facebook generează cel mai mare trafic comparativ cu celelalte rețele de socializare”, se mai arată pe blogul platformei online.