Huawei a lansat noul său smartphone vârf de gamă, Ascend P7

Publicat: 08 05. 2014, 11:25
Actualizat: 08 05. 2014, 14:09

Huawei Ascend P7 rulează Android 4.4.2 „KitKat”, are un ecran Full HD (rezoluție 1.080 x 1.920 pixeli, densitate 445 ppi) cu diagonală de 5 inci, procesor quad-core de 1,8 GHz (chipset HiSilicon Kirin 910T), 2 GB memorie RAM, capacitate de stocare internă de 16 GB, cameră principală de 13 MP (plus frontală, pentru apeluri video și selfieuri, de 8 MP) și baterie de 2.500 mAh.

Terminalul atrage atenția prin grosimea de doar 6,5 mm. Prin comparație, Samsung Galaxy S5 are o grosime de 8,1 mm, iar HTC One M8 o grosime de 9,4 mm.

Ca și Ascend P6, Ascend P7 are un design inspirat de iPhone 5S/5. La noul smartphone Huawei, atât ecranul, cât și partea din spate, sunt acoperite cu sticlă rezistentă la zgârieturi Gorilla 3.

Prețul recomandat de retail pentru Huawei Ascend P7 este de 450 de euro, iar produsul va fi disponibil în China, Marea Britanie, Germania, Italia, Franța, Spania, Portugalia, Irlanda, Olanda, Belgia, Elveția, Polonia, Lituania, Estonia, Letonia, Serbia, Grecia, Norvegia, Ungaria, Danemarca, Slovacia, Cehia, Austria, Hong Kong, Thailanda, Malaezia, Filipine, Singapore, Arabia Saudită, Kuweit și Emiratele Arabe Unite începând din această lună. În România va ajunge în cel de-al doilea val, la scurt timp după aceea.

Cu ocazia lansării Ascend P7, Huawei a anunțat că în primul trimestru al acestui an a devenit al treilea cel mai mare producător mondial de smartphone-uri, după Samsung și Apple, potrivit datelor firmei de cercetare a pieței Strategy Analytics.

La atingerea acestei performanțe au contribuit vânzările foarte bune ale modelului Ascend P6, de peste 4 milioane de unități. Modelul s-a bucurat de succes și pe piața locală. În România, compania își propusese anul trecut să livreze 10.000 de unități P6 în perioada august – decembrie, însă a reușit, în aceeași perioadă, să vândă 30.000.