Motorola E, smartphone-ul destinat piețelor emergente

Publicat: 13 05. 2014, 17:59
Actualizat: 01 02. 2019, 02:33

Compania va introduce pe piață și o versiune îmbunătățită a telefonului Moto G, care va fi compatibilă cu rețelele 4G.

Lenovo, care va prelua Motorola după finalizarea tranzacției convenită cu Google în acest an, este al cincilea mare furnizor de smartphone-uri la nivel mondial, cu o gamă de aparate cu prețuri accesibile. Compania a început totodată să se extindă pe segmentul smartphone-urilor premium, în încercarea de a concura Samsung Electronics și Apple.

Noul aparat Moto E este destinat persoanelor care cumpără pentru prima oară un smartphone, se arată într-un comunicat al Motorola.

„Adevărul este că circa 70% dintre utilizatorii de telefoane mobile la nivel mondial folosesc încă telefoane care nu pot să profite în totalitate de beneficiile Internetului mobil, fie pentru că nu își permit fie pentru că nu consideră că un smartphone merită 337 de dolari”, potrivit comunicatului Samsung.

Moto E va avea ecran de 4,3 inci, baterie cu durată lungă de utilizare și va funcționa cu ultima versiune a sistemului de operare Android.

Smartphone-ul va avea un preț care pornește de la 129 de dolari, fără abonament, și va fi disponibil în peste 40 de țări, prin intermediul a mai mult de 80 de operatori wireless, în următoarele câteva săptămâni.

La sfârșitul lunii februarie, Motorola avea o cotă pe piața smartphone de 6,3%, calculată ca o medie pe trei luni, față de 6,7% în noiembrie, potrivit companiei de analiză a pieței ComScore.

Noua versiune a telefonului Moto G, care va avea acces la Internet de mare viteză, va avea un preț de pornire de 219 dolari.

Directorul financiar al Google a declarat luna trecută, fără dea detalii, că Moto G a înregistrat vânzări ridicate în primul trimestru.