Orange estimează 300.000 de abonați pentru platforma sa TV din România, până la sfârșitul lui 2015

Publicat: 26 07. 2013, 17:27
Actualizat: 21 03. 2019, 06:42

Compania Orange estimează că va avea până la sfârșitul anului 2015 un număr de 300.000 de abonați la platforma de satelit Orange TV, recent lansată în România, informează broadbandtvnews.com, citat de Mediafax.

În prezent, compania Orange are un număr total de 6.164.000 de abonați la serviciile sale de televiziune (operate la nivel internațional sub denumirea Orange TV), față de 5.506.000 abonați, cu un an în urmă.

Cei mai mulți dintre aceștia sunt în Franța, unde Orange are 5.322.000 de abonați la serviciile sale de televiziune prin satelit și IPTV.

În România, unde platforma Direct-to-Home (DTH) Orange TV a fost lansată în luna iunie, compania Orange estimează că va avea 300.000 de abonați până la sfârșitul anului 2015.

În Polonia, Orange are 699.000 de abonați la serviciile sale de televiziune (în creștere cu 22.000 față de anul trecut).

Pe de altă parte, în Spania, Orange estimează că va avea 100.000 de abonați la serviciile sale de televiziune în următoarele 12 luni.

Orange România a primit pe 21 mai aprobarea Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) să se lanseze efectiv pe piața de retransmisie TV.

Atunci, Orange România a primit de la CNA un aviz de retransmisie pentru programe de televiziune prin satelit, sub denumirea „Orange TV”.

Potrivit documentelor depuse la CNA la momentul respectiv, numărul estimat de abonați al platformei Orange era de 50.000.

Platforma Orange TV a fost lansată efectiv pe 11 iunie, televiziunile din oferta sa fiind retransmise prin intermediul companiei de sateliți SES.

Oferta Orange TV constă în 100 de televiziuni, 40 de fiind High Definition, iar dintre acestea 26 sunt în premieră retransmise în România.

Orange România a obținut în prima jumătate a anului venituri de aproximativ 450 milioane euro, valoare apropiată de cea raportată pentru aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul unei creșteri a numărului clienților companiei cu 154.000, la 10,2 milioane, și a diminuării tarifelor de interconectare. Astfel, veniturile Orange România au coborât cu 0,6%, de la 452 milioane euro în primul semestru al anului trecut la 449 milioane euro, dar au urcat ușor în trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.