Șefa ofertelor de la Vodafone: „În România, cuvântul ‘nelimitat’ vinde foarte bine”

Publicat: 19 03. 2014, 13:14
Actualizat: 03 09. 2019, 01:10

„Clientul nu vorbește neapărat mii de minute. Clientul vorbește cât are nevoie, după care folosește internetul sau alte servicii. Dincolo de cantități, contează și să poți folosi facilitățile obținute pentru o anumită sumă de bani”, a declarat Andreea Cramer. Mai exact, managerul vorbește despre calitatea semnalului, rețeaua și viteza de internet. „Vodafone a subliniat de fiecare dată că are cea mai bună rețea, cea mai bună viteză de internet și cele mai bune smartphoneuri, fără să vorbim de cantitatea de minute incluse. Suntem primii care la 10 euro lunar am inclus un smartphone pentru care clientul nu a mai trebuit să plătească”, a mai spus Cramer.

În ceea ce privește segmentarea pieței, Cramer spune că, în cazul utilizatorilor de cartele preplătite, predomină oamenii cu un stil de viață mai dinamic sau tineri și copii, unde se pot controla mai ușor costurile. De cealaltă parte, abonații nu vor să aibă drept preocupare lipsa minutelor sau goana după cartele de reîncărcare. „Miile de minute și toate cele au ajuns în sfera în care omul este liniștit, știe că are suficient inclus și nu își bate capul cu costuri suplimentare. Acum nu mai trebuie să faci asta, ci să te bucuri de date, să înveți să folosești internetul și să vezi ce oferă smartphone-ul tău”, a mai spus Cramer.

Cramer admite că, în România, cuvântul „nelimitat” vinde foarte bine. Prin campania Vodafone RED, operatorul a introdus în aprilie 2013, în premieră pe piața locală, primul abonament cu minute nelimitate cu smartphone inclus, la un cost lunar de 29 de euro. Produsul a evoluat, iar clientul primește acum asigurare, roaming nelimitat, muzică pe telefon și poate suna la un call center dedicat. Este oferta cu care Cramer se mândrește cel mai mult, însă amintește și de programele „Un smartphone pentru fiecare român’ și „O tabletă pentru fiecare român”. În 15 ani de experiență, Cramer a ajuns la concluzia că cele mai bune oferte sunt cele simple, care comunică foarte clar prețul și beneficiul. Tocmai din acest motiv, Cramer spune că, pe viitor, tendința de simplificare va continua.

Citește mai mult pe Business Magazin