Telekom România a lansat un serviciu prin care clienții business au acces la Wi-Fi în toată lumea

Publicat: 08 10. 2014, 13:03
Actualizat: 04 12. 2019, 15:57

Rețeaua este disponibilă în aeroporturi, avioane, hoteluri și alte puncte frecventate de comunitatea business, prin intermediul unei aplicații.

Utilizatorii pot opta pentru serviciul de bază, dar și pentru servicii suplimentare pentru acces la Internet în zbor, atunci când este necesar. Serviciile suplimentare pentru acces la Internet la bordul aeronavelor sunt fie servicii HotSpot Gogo, fie servicii HotSpot InFlight.

Aplicație dedicată permite conectarea automată la rețeaua Wi-Fi, detalii legate de trafic, un istoric al conectărilor, precum și limitări și alerte pentru conexiunile de date mobile. Totodată, efectuează căutări automate ale hotspot-urilor Wi-Fi GCA și pune la dispoziția utilizatorului un mini browser pentru conexiunile care cer autentificarea prin intermediul unui browser web. Aplicația este disponibilă pentru computere (cu sisteme de operare Windows sau OSX), dar și pentru tablete sau smartphone-uri (cu sisteme de operare iOS, Android sau Windows).